Mark Bernhard Fischer

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Mark Bernhard Fischer er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Mark Bernhard Fischer

Kvalitet i arbeidet og imøtekommende

Klinikk: Dr. Mark Fischer Skrevet

Jeg ble anbefalt denne tannlegen og anbefalingen levde opp til forventningene.

De tok seg tid til å bli kjent med meg siden det var første gang jeg var hos dem noe som var veldig hyggelig. Jeg var også fornøyd med hvordan undersøkelsen av tennene mine ble foretatt og arbeidet rundt undersøkelsen.

Kan også nevne at det er veldig gode rutiner for smittevern ifm. covid-19 og det virket som at de gjorde alt de kunne for å hindre smitte. For eksempel bruker alle ansatte munnbind, jeg ble jeg servert pennen jeg skulle bruke til et skjema i en liten plastpose, i tillegg så var det håndsprit tilgjengelig.

Utrolig dyktig og profesjonell spesialist!

Klinikk: Dr. Mark Fischer Skrevet

Jeg har vært fast kunde siden jeg gikk til han på første behandling i 2008. Utrolig dyktig spesialist, fantastisk kundeservice og beste behandling innen tannpleie!

Er så fornøgd.

Klinikk: Dr. Mark Fischer Skrevet

En meget dyktig tannlege tar godt vare på deg viss du er redd som meg alltid blid og finne di beste løysingane for pasienten.Å den tannlegedamen han har finnes der bare ikkje ord for hun må være det beste menneske som finnes.Kan virkeligt anbefale denne tannlegen,

Beste tannlegen noen gang

Klinikk: Dr. Mark Fischer Skrevet

Kjempe flink og service innstilt. Har gode priser. Mark gir god oppfølging og gode råd samtidig som det er lett tilgjenngelig å besøke tanlegekontoret.

UTMERKET TANNLEGEKONTOR.

Klinikk: Dr. Mark Fischer Skrevet

Kompetent, ansvarlig og med tid til god faglig orientering! Så skånsom behandling som mulig - han glemmer ikke pasienten under behandlingen.

Han er alltid høflig og i strålende humør.

En utmerket kontorsøster har han også.

Føler med trygt ivaretatt her.