Målfrid Bjerkeli

Klinikk

Målfrid Bjerkeli

Asheimveien 2 4318 Sandnes

Siste vurderinger av Målfrid Bjerkeli

Kurerer tannlegeskrekk ! En ener !!!!!

Klinikk: Målfrid Bjerkeli Skrevet

Målfrid Bjerkeli er den beste tannlegen jeg noen gang i mitt 52 årige liv har hatt. Alle med tannlegeskrekk skulle hatt en Målfrid og gå til. Da hadde det vært slutt på angst og vondt i magen i fra brevet om innkallelse kom i postkassen. Hun er behagelig, ærlig, snil, og forsiktig, utenom da hun går til kamp mot tannsteinen, da er hun lite forsiktig... :) MEN det er ikke vondt. Faktisk bare herlig og få vekk.
Nå går jeg til tannlegen 2 ganger i året og det var HELT utenkelig for ett par år siden. Da jeg skiftet tannlege i ett sett, og bare gikk til de når jeg hadde tannverk.
Nå går både jeg, min mann og mine brødre til henne. En stor takk til Ingve som anbefalte henne. Jeg kan trygt si at jeg er ikke redd tannleger lenger og det er MB sin fortjenelse. Kan ikke få rost henne nok !

Målfrid har eit behageleg vesen.

Klinikk: Målfrid Bjerkeli Skrevet

Eg har hatt tannlegeskrekk i mange år. Har prøvt fleire tannlegar, men ingen er som denne. Målfrid tillet meg faktisk å vera redd, i staden for å bagatellisera skrekken, som dei andre har gjordt. Sjølv om eg gruar meg kvar gong, har eg det mykje betre enn før.

Profesjonell, kompetent, respektfull og alltid oppdatert.

Klinikk: Målfrid Bjerkeli Skrevet

Mrs Målfrid er en fantastisk tannlege både profesjonellt og personlig.
Setter stor pris på hennes faglige kompetanse og alltid gott humør.
Annbefaller henne på den sterkeste!!

Jeg har hatt veldig avslappende og god følelse ved alle visitene mine på tannlegekontoret. Personellet er utrolig huggelig og hjelpsom både per telefon og på stedet. Ingen venting.
Venterommet har et høyt standard. Setter stor pris på det. Dette spiller veldig stor rolle for humøret mitt.

Tusen takk!!!!

Den beste behandling som har tatt vekk min tannlege skrekk

Klinikk: Målfrid Bjerkeli Skrevet

Denne tannlegen med sine hjelpere er helt supre.Jeg føler jeg kan slappe av .Får den beste behandling til en hver tid.Min tannlegeskrekk er borte og jeg har faktisk vært på nippet til å sovne under behandling.Jeg var livredd før.Føler også at jeg får god opplysning under behandling.En opplysning jeg kan forstå.Målfrid har en rolig fin personlighet som jeg kan trivest med også hennes medhjelpere-tannpleiere.

Tusen takk,

Absolutt den beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Målfrid Bjerkeli Skrevet

Utrulig flink og behagelig dame. Er veldig opptatt av at jeg skal ha det "godt" under behandling, er aldri nervøs nå jeg sitter i det venterommet ;)