Profilbilde av tannlege Carl-Henrik Gullaksen

Carl-Henrik Gullaksen

Profilbilde av tannlege Carl-Henrik Gullaksen

Om

Carl-Henrik Gullaksen er daglig leder av både Nydalen Medisinske Senter og Dentalia. Han er en erfaren tannlege med utdanning fra Universitetet i Oslo. Han har spesialkompetanse innen implantatprotetikk og har jobbet med tannerstatninger, inkludert proteser, kroner, broer og fasader i ulike materialer og utførelser. Han er godt kjent med de fleste implantatsystemer som brukes på det skandinaviske markedet. Carl-Henrik har videreutdanning innen estetisk tannbehandling og porselen, og kan også utføre regulering av tannstilling med Invisalign.

Han har ti års erfaring med tverrfaglig tannbehandling utført under narkose, og han har også spesialkompetanse i lystgass-sedasjon. Carl-Henrik er medlem av Den norske tannlegeforening, Scandinavian Academy of Esthetic Dentistry og Norsk Forening for Odontofobi.

Autorisasjon (1991)

Tilleggskompetanse

• Eksamen odontofobi
  • Godkjent implantatprotetisk behandler

Carl-Henrik Gullaksen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Carl-Henrik Gullaksen

Løsningsorientert

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Gullaksen er en hyggelig og løsningsorientert lege..
Etter å ha blitt avvist av et titalls tannleger pga en sterk brekningsrefleks, fant jeg Gullaksen. Han er proaktiv, tålmodig, bruker den tiden som trengs, og har førsteklasses utstyr på klinikken sin. Har ekspertise innen tannlegeskrekk.

Eneste minuset er prisnivået.. Hvis lommeboka er litt slunken er ikke dette klinikken å bruke..

Ellers, tipp topp!

Timeout i tannlegestolen hos Dentalia

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Det er ikke bare kvinner som trenger spabehandling og egenomsorg. Vi menn må også ha en time-out av og til og samtidig holde tannhelse og utseende i orden.

Derfor er det godt å komme til Dentalia. De gjør det som er nødvendig å gjøre, bruker eksterne spesialister der det trengs, og er åpen på hva dette vil koste.

Når jeg vet at tannlegene der løser mine problemer, blir tannlegestolen et sted jeg slapper av og henter nye krefter.

Jeg vil gi Dentalia mine beste anbefalinger.