Irina Efimovna Knudsen

Autorisasjon (2004)

Tannklinikk i Sentrum AS Telefonnummer22 05 94 0022 05 94 ...
Fridtjof Nansens plass 8 0160 Oslo
Irina Efimovna Knudsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Irina Efimovna Knudsen

Ikke noe greit for en med tannlegeskrekk- 3min behandling

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg sa fra på forhånd att jeg har angst for nåler, og at jeg har tannlegeskrekk på grunn av mange dårlige opplevelser tidligere.

Begynte med å spørre om hun kunne sjekke om en visdomstann kunne trekkes (jeg ønsker den ut da den er vanskelig å holde ren -førevar), men hun avbrøt meg og sa at hun skulle ta bilde.. Hun tok bilder, og så skulle hun fjerne tannsten, men traff hele tiden deler som iser, (som stresser meg) og jeg slet med å holde meg i ro, hun bare klagde på meg.. "åpne munnen mer.. hva er dette..hva er det.." Jeg prøvde så godt jeg kunne å ta et dypt pust og slappe av, men da hadde hun allerede gitt opp.
Hun sa at nå kunne jeg gå. Jeg hadde et hull, og jeg skulle ikke trekke visdomstann.

Var i stolen i maks 3 min inkludert bilder, fikk ikke spurt ett eneste spørsmål uten å bli avbrutt. Fikk heller ikke spurt ang. en sprekk jeg har før jeg ble "kastet ut"

Jeg skjønner jeg ikke er drømmepasient, men det opplevdes meget nedverdigende for en voksen dame, og endte på kanten til gråt.

Lette etter billig behandling. Dette er en av de rimeligste jeg kunne finne på www.hvakostertannlegen.no
For den som leter etter noen som er totalt direkte og effektiv, så er dette kanskje en bedre "match"

Profesjonell og vennlig tannlege

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Dette er en tannlege jeg har kommet tilbake til flere ganger. Hun er vennlig, får deg til å slappe av og forklarer alltid hva hun gjør. Gode priser med beliggenhet i sentrum av Oslo. Anbefales!

Svært dyktig tannlege!

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg skulle operert ut et visdomstann, og gruet meg veldig! Det gikk kjempe bra! og jeg har ikke opplevd de grusomme tingene jeg har opplevd med en annen tannlege når jeg opererte et annet visdomstann. Jeg er superfornøyd og anbefaler 100 prosent!

Flink tannlege, gunstige priser

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg har vært hos denne tannlegen flere ganger for rens, behandling av hull, estetisk tannbehandling og kirurgi. Kan med hånden på hjertet anbefale Irina. Hun bruker laser og det gjør ikke vondt. Veldig dyktig tannlege som er flink til å følge opp dersom noe alvorlig er på gang. Snakker flere språk. Jeg opplever hennes priser som meget gunstige i forhold til andre tannleger.

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk før jeg kom til Irina. Nå er den borte. Hun er rolig, jobber raskt, veldig profesjonell, forklarer godt, er effektiv og helt normal pris, litt billigere enn mange steder.