Irina Efimovna Knudsen

Storgata 20 0184 Oslo
Tlf: 22 05 94 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irina Efimovna Knudsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Irina Efimovna Knudsen

Den hyggeligste og dyktigste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Da jeg gikk til klinikken gikk jeg veldig god kontakt med tannlegen Irina. Hun var veldig god og troverdig.
Hun kan jobben sin veldig godt og har jobbet i 20 år.
Jeg anbefaler henne!

Hun er veldig flink, og beroligende

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Kan anbefale Irina. Rolig hyggelig kontor uten stress.
Svarer raskt på e-post eller ringer hvis det er noe du trenger hjelp til. Kan stole på at behandlingen blir profesjonelt utført. Overkommelige priser

Anbefales!

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Irina slår virkelig et slag for norsk tannhelse. Hun tar seg tid til å både vise og forklare deg ting, gjør en grundig jobb, og er i tillegg veldig hyggelig. Alt dette for en svært gunstig pris.

MEGET DKTIG TANNLEGE!

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Hun er en inkluderende tannlege.Irina er langt over de andre tannlegene jeg har vært hos tidligere.
Hadde så vanvittig tannlegeskrekk da jeg begynte hos henne for snart 1 år siden og den hadde hun kurrert!
Irina er meget effektiv og ærlig,gjør behandlinger på en måte som får meg til å slappe av.
Anbefaler Irina Knudsen på det sterkeste!

En utrolig flink og hyggelig dame

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg reiser fra Trondheim og til Oslo for å bli behandlet av henne ..
Pga betennelse , noe som hun har behandlet på en behagelig måte og med Laser.
Flink , nøyaktig og behagelig...
Er kjempefornøyd og ser frem til neste behandling..

Særdeles dyktig!

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Hennes arbeid bærer preg av nøyaktighet og grundighet. Hun leverer godt håndverk som varer og varer. Andre tannleger som har sett på de kronene jeg fikk satt inn, er imponerte. Irina anbefales på det sterkeste!!

Meget profesjonell tannlege

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg har gått til denne tannlegen i mange år fordi hun er den beste jeg noen gang har vært hos. At hun kan behandle med laser er et stort pluss, jeg hadde tannkjøttbetennelse som ble behandlet i løpet av noen få og smertefrie behandlinger. Gunstige priser og beliggenhet midt i sentrum er enda noen pluss. Jeg anbefaler Irina på det varmeste!

Rask og nøye

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Irina Knudsen er veldig kunnskapsrik og nøye tannlege som ser problemene rakst og forklarer årsakene som står bak godt. Hun er høyt effektiv og fikser det meste på kort tid.

Det kan iblant være vanskelig å få time fort, så pass på å være ute i god tid.

Ikke noe greit for en med tannlegeskrekk- 3min behandling

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg sa fra på forhånd att jeg har angst for nåler, og at jeg har tannlegeskrekk på grunn av mange dårlige opplevelser tidligere.

Begynte med å spørre om hun kunne sjekke om en visdomstann kunne trekkes (jeg ønsker den ut da den er vanskelig å holde ren -førevar), men hun avbrøt meg og sa at hun skulle ta bilde.. Hun tok bilder, og så skulle hun fjerne tannsten, men traff hele tiden deler som iser, (som stresser meg) og jeg slet med å holde meg i ro, hun bare klagde på meg.. "åpne munnen mer.. hva er dette..hva er det.." Jeg prøvde så godt jeg kunne å ta et dypt pust og slappe av, men da hadde hun allerede gitt opp.
Hun sa at nå kunne jeg gå. Jeg hadde et hull, og jeg skulle ikke trekke visdomstann.

Var i stolen i maks 3 min inkludert bilder, fikk ikke spurt ett eneste spørsmål uten å bli avbrutt. Fikk heller ikke spurt ang. en sprekk jeg har før jeg ble "kastet ut"

Jeg skjønner jeg ikke er drømmepasient, men det opplevdes meget nedverdigende for en voksen dame, og endte på kanten til gråt.

Lette etter billig behandling. Dette er en av de rimeligste jeg kunne finne på www.hvakostertannlegen.no
For den som leter etter noen som er totalt direkte og effektiv, så er dette kanskje en bedre "match"

Profesjonell og vennlig tannlege

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Dette er en tannlege jeg har kommet tilbake til flere ganger. Hun er vennlig, får deg til å slappe av og forklarer alltid hva hun gjør. Gode priser med beliggenhet i sentrum av Oslo. Anbefales!

Svært dyktig tannlege!

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg skulle operert ut et visdomstann, og gruet meg veldig! Det gikk kjempe bra! og jeg har ikke opplevd de grusomme tingene jeg har opplevd med en annen tannlege når jeg opererte et annet visdomstann. Jeg er superfornøyd og anbefaler 100 prosent!

Flink tannlege, gunstige priser

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg har vært hos denne tannlegen flere ganger for rens, behandling av hull, estetisk tannbehandling og kirurgi. Kan med hånden på hjertet anbefale Irina. Hun bruker laser og det gjør ikke vondt. Veldig dyktig tannlege som er flink til å følge opp dersom noe alvorlig er på gang. Snakker flere språk. Jeg opplever hennes priser som meget gunstige i forhold til andre tannleger.

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk før jeg kom til Irina. Nå er den borte. Hun er rolig, jobber raskt, veldig profesjonell, forklarer godt, er effektiv og helt normal pris, litt billigere enn mange steder.

Rask!

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Bra pris, flink og rask tannlege. Laser behandling som koster bare 100 kr mer enn borring. Bra planlegging av jobb. Jeg sitter i stolen veldig kort, og det er ikke meget problematisk. Rabatter som student og pensjonist.

Anbefales til alle med tannlege skrekk

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Irina har kurert min skrekk som jeg har hatt i 35 år.
Hun har reparert mine tenner som inkl. bro,hull,ny tann, rensing og flott oppfølging!
Hun er oppdatert og er fokusert på det som kan reddes av tenner. Hun har helt normale priser, og servicen er helt topp! Anbefaler alle til henne.

Anbefaler ikke

rask med akutt time
russisktalende
Første gang fikk medisin med sterke bivirkinger til tross for jeg skrev mine diagnoser i skjemaet før behandling
Andre gang ble kastet ut og ikke fikk behandlingen av kjøtttannsbettenelse
Hun takler ikke behandling pasienter med tannskrekk

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Så rolig og trivelig. Forklarer alt hun gjør og er veldig flink på det hun gjør! Har alltid vært rett for tannlegen, men hun kurerte den skrekken :)

Usedvanlig professionell behandling !

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Min datter sliter med tannlegeskrek. Men takket vare Dr. Knudsen tror jeg at hvis ikke det probleme helt løst, så vet vi hvor skal vi henvende oss igjen hvis datteren min får behov for tannlegetjeneste. Tusen takk igjen!

Middels bra

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg er ikke helt fornøyd med jobben som ble gjort (utforming av tannfylling). Ble også anbefalt å ta relativt kostbar laserbehandling av tannkjøttet som jeg ikke ser noe effekt av nå 7 mnd etter behandlingen. Men jeg kan ta feil om akkurat dette.

+ Tannlegen er hyggelig og imøtekommende. Tipser gjerne om diverse rabatter offentlige støtteordninger.

- Hun tar gebyr på 2-3 % på bruk av kredittkort. Har litt gammeldags bestillingssystem som av og til svikter (sender ikke påminnelse om time på sms).