Irina Efimovna Knudsen

Storgata 20 0184 Oslo

Siste vurderinger av Irina Efimovna Knudsen

Meget profesjonell tannlege

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg har gått til denne tannlegen i mange år fordi hun er den beste jeg noen gang har vært hos. At hun kan behandle med laser er et stort pluss, jeg hadde tannkjøttbetennelse som ble behandlet i løpet av noen få og smertefrie behandlinger. Gunstige priser og beliggenhet midt i sentrum er enda noen pluss. Jeg anbefaler Irina på det varmeste!

Rask og nøye

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Irina Knudsen er veldig kunnskapsrik og nøye tannlege som ser problemene rakst og forklarer årsakene som står bak godt. Hun er høyt effektiv og fikser det meste på kort tid.

Det kan iblant være vanskelig å få time fort, så pass på å være ute i god tid.

Ikke noe greit for en med tannlegeskrekk- 3min behandling

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg sa fra på forhånd att jeg har angst for nåler, og at jeg har tannlegeskrekk på grunn av mange dårlige opplevelser tidligere.

Begynte med å spørre om hun kunne sjekke om en visdomstann kunne trekkes (jeg ønsker den ut da den er vanskelig å holde ren -førevar), men hun avbrøt meg og sa at hun skulle ta bilde.. Hun tok bilder, og så skulle hun fjerne tannsten, men traff hele tiden deler som iser, (som stresser meg) og jeg slet med å holde meg i ro, hun bare klagde på meg.. "åpne munnen mer.. hva er dette..hva er det.." Jeg prøvde så godt jeg kunne å ta et dypt pust og slappe av, men da hadde hun allerede gitt opp.
Hun sa at nå kunne jeg gå. Jeg hadde et hull, og jeg skulle ikke trekke visdomstann.

Var i stolen i maks 3 min inkludert bilder, fikk ikke spurt ett eneste spørsmål uten å bli avbrutt. Fikk heller ikke spurt ang. en sprekk jeg har før jeg ble "kastet ut"

Jeg skjønner jeg ikke er drømmepasient, men det opplevdes meget nedverdigende for en voksen dame, og endte på kanten til gråt.

Lette etter billig behandling. Dette er en av de rimeligste jeg kunne finne på www.hvakostertannlegen.no
For den som leter etter noen som er totalt direkte og effektiv, så er dette kanskje en bedre "match"

Profesjonell og vennlig tannlege

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Dette er en tannlege jeg har kommet tilbake til flere ganger. Hun er vennlig, får deg til å slappe av og forklarer alltid hva hun gjør. Gode priser med beliggenhet i sentrum av Oslo. Anbefales!

Svært dyktig tannlege!

Klinikk: Tannklinikk i Sentrum AS Skrevet

Jeg skulle operert ut et visdomstann, og gruet meg veldig! Det gikk kjempe bra! og jeg har ikke opplevd de grusomme tingene jeg har opplevd med en annen tannlege når jeg opererte et annet visdomstann. Jeg er superfornøyd og anbefaler 100 prosent!