Gabriella Trischler Vinje

Øvre Storgate 4 3018 Drammen
Gabriella Trischler Vinje er tannlege i Drammen

Colosseumklinikken AS Avd Drammen Prisliste

Siste vurderinger av Gabriella Trischler Vinje

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Gabriella er fantastisk effektiv og dyktig! Og så er hun så blid og hyggelig! Faglig dyktig er hun også. Hun er alltid presis til å ta imot meg til timen min. Hun fortjener all den ros hun kan få!

Travel

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Har vært hos Gabriella flere ganger nå, og hver eneste gang er hun forsinket 15-20 minutter. I tillegg har hun det travelt på selve behandlingen, og snakker til tannpleierne om neste kunde mens du ligger og får behandling, selv om det er tid igjen på din behandling. Arbeidet har også vært uheldig, da grunnet tidsbruk muligens. Har måttet kommet tilbake for å pusse ned fyllinger to ganger som ikke ble tilstrekkelig pusset når man var der, samt at en tann hun borret har måttet rotfylles. Hun valgte å fylle hullet med plast, selv om hun etterpå nevner at hullet nok var dypere enn hun hadde trodd og at det muligens burde vært rotfylt. Da har du det rett og slett for travelt og vil ha kunden din ut av stolen.

Vil ikke ha noen andre

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Gabriella er den beste tannlegen jeg har gått til. Hun er utrolig dyktig, men også effektiv og får gjort mye. Virker meget kunskapsrik som får meg til å føle ekstra trygg. Er veldig forsiktig. Gjør det å gå til tannlegen til en hyggelig opplevelse.

Perfekt eksempel

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Denne tannlegen er den beste jeg har hatt. Hun er et perfekt eksempel på en bra tannlege. Nå har jeg ikke tannlegeskrekk lenger takket være henne. Skal du til tannlegen, gå til henne.

Veldig god tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Drammen Skrevet

Veldig profesjonell og alltid positiv. Beste tannlegen jeg har hatt!