Helge Christen Risheim

Kirurgiklinikken

• Kjevekirurgi og munnhulesykd.
  • Maxillofacial kirurgi
  • Oral-kirurgi og oralmedisin
  • Plastikkirurgi

1991

Kirurgiklinikken Priser mangler

Kirurgiklinikken Telefonnummer23 36 80 0023 36 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 131 0361 Oslo
Helge Christen Risheim er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Helge Christen Risheim

God og profesjonell behandling

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Helge er en profesjonell kirurg. Min tann ble trukket raskt og smertefri. Tusen tusen takk for dette.

Profesjonell, ansvarsfull og vennlig behandling

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Mitt møte med kirurgiklinikken har vært udelt positiv!
Allerede ved resepsjonen ble jeg møtt med en hyggelig og uformell tone. Hos kjevekirurg Helge Risheim fikk jeg en fin innføring og diskusjon rundt min tannproblematikk. Den videre kirurgi og oppfølging viste professjonalitet og mye ansvarsfølelse.
Skulle jeg ved senere anledning få problemer med tennene, vil jeg føle meg i meget trygge hender hos kirurg Risheim og vite at pasienten og ikke fortjenesten står i sentrum!
Med vennlig hilsen

Ikke imponert

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Lite forståelsesfull tannlege når det kommer Til tannlege skrekk. Ikke spesiel forsiktig forhold tol andre jeg har gått til. Mer opptatt og gjøre sitt. Glad jeg ikke mååå ditt neste gang. Trodde en så voksen mann i det yrket var mer proff. Ikke det nei

Utrolig service

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Jeg kom innom på slutten av dagen for å bestille en time grunnet en tann som plager meg. Jeg ble møtt på en utrolig profesjonell måte og fikk komme inn til kirurgen nesten med en gang. Utrolig takknemlig for dette.

Meget dyktig og profesjonell kjevekirurg

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Jeg ble hørt og tatt på alvor når jeg uttrykte min frykt og uro for å fjerne en visdomstann.
Samtalen i forkant gjorde meg forberedt på det som skulle skje.
Selve operasjonen ble meget profesjonelt utført. Det var rolig stemning og jeg fikk korte beskjeder om hva som skulle skje. Jeg følte meg trygg.