Helge Christen Risheim

Kirurgiklinikken

• Kjevekirurgi og munnhulesykd.
  • Maxillofacial kirurgi
  • Oral-kirurgi og oralmedisin
  • Plastikkirurgi

1991

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kirurgiklinikken Priser mangler

Helge Christen Risheim er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Helge Christen Risheim

Profesjonelle i alle ledd!

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

En visdomstann med kinkig plassering ble fjernet på en skånsom og ivaretagende måte. Dr Risheim og han assistent kan på det varmeste anbefales. Det hele tok under 30 minutter.

En lavmælt og trygg kirurg

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Jeg har til nå fjernet to visdomstenner hos Helge Risheim og er svært fornøyd. Han er en lavmælt og rolig mann som geleider deg gjennom inngrepet ved å fortelle hva han gjør og hva som kommer til å skje når han gjør det.

God og profesjonell behandling

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Helge er en profesjonell kirurg. Min tann ble trukket raskt og smertefri. Tusen tusen takk for dette.

Profesjonell, ansvarsfull og vennlig behandling

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Mitt møte med kirurgiklinikken har vært udelt positiv!
Allerede ved resepsjonen ble jeg møtt med en hyggelig og uformell tone. Hos kjevekirurg Helge Risheim fikk jeg en fin innføring og diskusjon rundt min tannproblematikk. Den videre kirurgi og oppfølging viste professjonalitet og mye ansvarsfølelse.
Skulle jeg ved senere anledning få problemer med tennene, vil jeg føle meg i meget trygge hender hos kirurg Risheim og vite at pasienten og ikke fortjenesten står i sentrum!
Med vennlig hilsen

Ikke imponert

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Lite forståelsesfull tannlege når det kommer Til tannlege skrekk. Ikke spesiel forsiktig forhold tol andre jeg har gått til. Mer opptatt og gjøre sitt. Glad jeg ikke mååå ditt neste gang. Trodde en så voksen mann i det yrket var mer proff. Ikke det nei