Helge Christen Risheim

Helge Christen Risheim er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Helge Christen Risheim

Ikke imponert

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Lite forståelsesfull tannlege når det kommer Til tannlege skrekk. Ikke spesiel forsiktig forhold tol andre jeg har gått til. Mer opptatt og gjøre sitt. Glad jeg ikke mååå ditt neste gang. Trodde en så voksen mann i det yrket var mer proff. Ikke det nei

Utrolig service

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Jeg kom innom på slutten av dagen for å bestille en time grunnet en tann som plager meg. Jeg ble møtt på en utrolig profesjonell måte og fikk komme inn til kirurgen nesten med en gang. Utrolig takknemlig for dette.

Meget dyktig og profesjonell kjevekirurg

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Jeg ble hørt og tatt på alvor når jeg uttrykte min frykt og uro for å fjerne en visdomstann.
Samtalen i forkant gjorde meg forberedt på det som skulle skje.
Selve operasjonen ble meget profesjonelt utført. Det var rolig stemning og jeg fikk korte beskjeder om hva som skulle skje. Jeg følte meg trygg.

Profesjonell, dyktig og rolig

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Dr. Risheim gjorde en ellers fryktet visdomstannuttrekning til en veldig god opplevelse.Han var profesjonell og rolig hele tiden. Forberedte og forklarte alt han gjorde underveis, og sørget for at jeg hadde det så behagelig og smertefritt som mulig.
Fikk med god informasjon postoperativt. Alt i alt en utrolig dyktig og hyggelig tannlege/lege

Profesjonell og dyktig tannlege

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Til tross for at jeg ble 20 min forsinket til timen pga trafikkkork, ble jeg tatt imot på en vennlig og profesjonell måte.
Tannlege Helge Risheim opererte bort tannen min uten det minste problem verken under eller etter operasjon. Forklarte meg i detalj hva han gjorde, og jeg følte jeg var i de beste hender.
Vil anbefale han og Kirurgiklinikken på det aller varmeste! Og makan til løsningsorientert gjeng skal man lete lenge etter!

En udelt positiv opplevelse

Klinikk: Kirurgiklinikken Skrevet

Det var ingen grunn til å grue seg for å operere ut visdomstannen.
Jeg fikk raskt time, ble tatt godt imot, behandlingen var profesjonell, hyggelig og jeg fikk god informasjon om alt som skulle gjøres og hva jeg kunne forvente etterpå.
Vil på alle måter anbefale Kirurgiklinikken og Risheim spesielt.