Unni Bialk

Bøler Tannhelseklinikk Prisliste

Siste vurderinger av Unni Bialk

Beste tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Unni er en veldig dyktig tannlege som utfører arbeidet raskt og smertefritt.
Jeg har slitt med tannlegeskrekk, og har endelig funnet den rette tannlegen. Hun forteller hva hun har tenkt å gjøre, og skaper tillit.
Hun er alltid blid og effektiv. I tillegg er hun veldig flink å sette sprøyter, som er min store skrekk.
Gir min varmeste anbefaling til denne tannlegen.

Erfaren tannlege med stor ro

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Unni er dyktig og takler det meste. Hun er rolig og tar seg god tid til å forklare og svare på spørsmål. Hun gir gode råd.

Jeg har flyttet en del og derfor hatt flere tannleger. Ingen kan måle seg med Unni.

Savner prisinformasjon på venteværelset.

Utrolig dyktig og varm

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Har gått til Unni i over 20 år og er svært fornøyd med henne. Hun tar seg god tid og er nøye i det hun gjør. Jeg vet av erfaring at hun er dyktig på folk med tannlegeskrekk.

sørg for at hun har god tid hvis ikke får du ny time og enda en gang å betale

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Kom på akutt time siden smerter i munnen. fikk sjekket at jeg hadde et hull og også måtte trekke visdomstanna. Men på grunn av at hun ikke hadde tid og vært SNILL å ta meg i mot og var på etterskudd RAKK HUN IKKE TA DET NÅ så jeg måtte bestile ny time igen for så å betale på nytt. hun hadde ikke tid til en tann rens av tannstein heller. SÅ fikk akutt time kun for å betale 600 kr for så å bestille ny time hvor hun hadde tid som jeg måtte betale på nytt.
Meget uprofesjonell og mangel på erfaring. dro så til en annen tannlege som fant hullet og mente visdomstanna ikke var noe vits å trekke ennå. Og fikk fjernet smertene:) så hold deg unna Unni Bialk

Anbefales varmt

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Svært forståelsesfull og tålmodig dersom man er engstelig. Setter bedøvelsen på en smertefri måte og forklarer hele veien hva hun gjør. Anbefales særlig dersom man ikke er så glad i å gå til tannlegen.