Unni Bialk

Utmarkveien 1 0689 Oslo
Tlf: 22 26 04 28 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Unni Bialk er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Unni Bialk

Kjempe snill og flink tannlege!

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Unni! Hun forteller hele tiden hva hun gjør, har forståelse for at alle ikke er så glad i gå til tannlegen, hun har gjort at jeg ikke har noe i mot det lenger :) hun er forsiktig og tar seg tid. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Dyktig tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Unni er en hyggelig tannlege flink og rask =) God til å lytte og viser forståelse . Hun er veldig flink til å forklare hva hun gjør underveis i behandlingen.
Anbefales :)

Jeg har funnet min tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Du trenger ikke lete lenger. Her er tannlegen du vil ha når du ønsker å bli tatt godt vare på. Hun sørger for at alt er smertefritt og tar seg god tid til å forklare hva hun skal gjøre. Har du tannlegeskrekk eller frykt for smerte, så er dette stedet du skal gå.
I tillegg så er det av de rimeligere tannlegekontorene i Oslo. Det er ikke så ille bonus å ta med seg heller.
Jeg har gått dit flere ganger nå, og det er full anbefaling fra meg.
Unni er sannsynligvis verdens beste tannlege :)

Beste tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Unni er en veldig dyktig tannlege som utfører arbeidet raskt og smertefritt.
Jeg har slitt med tannlegeskrekk, og har endelig funnet den rette tannlegen. Hun forteller hva hun har tenkt å gjøre, og skaper tillit.
Hun er alltid blid og effektiv. I tillegg er hun veldig flink å sette sprøyter, som er min store skrekk.
Gir min varmeste anbefaling til denne tannlegen.

Erfaren tannlege med stor ro

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Unni er dyktig og takler det meste. Hun er rolig og tar seg god tid til å forklare og svare på spørsmål. Hun gir gode råd.

Jeg har flyttet en del og derfor hatt flere tannleger. Ingen kan måle seg med Unni.

Savner prisinformasjon på venteværelset.

Utrolig dyktig og varm

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Har gått til Unni i over 20 år og er svært fornøyd med henne. Hun tar seg god tid og er nøye i det hun gjør. Jeg vet av erfaring at hun er dyktig på folk med tannlegeskrekk.

Anbefales varmt

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Svært forståelsesfull og tålmodig dersom man er engstelig. Setter bedøvelsen på en smertefri måte og forklarer hele veien hva hun gjør. Anbefales særlig dersom man ikke er så glad i å gå til tannlegen.

Verdens snilleste og mest forståelsesfulle tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg har helt fryktelig tannlegeskrekk og har slitt med dette i mange år. Likevel skjønner jeg at jeg MÅ til tannlegen, og det er bare Unni jeg går til. Jeg har hatt henne som tannlege i over ti år, og hver gang jeg kommer tar hun like godt vare på meg. Snakker rolig, setter av masse tid, trøster og kanskje viktigst; Respekterer og har full forståelse for at jeg er fryktelig redd. Alt blir gjort i mitt tempo, hun er bare blid og støttende, og veldig rosende også. Hun tar så godt vare på meg når jeg er der, og viser en forståelse som er langt over det jeg trodde man kunne forvente av en tannlege. Hun er et fantastisk medmenneske og en utrolig dyktig tannlege. Til tross for at jeg har fryktelig angst for å
ha hender i munnen og i ansiktet, får hun meg til å føle meg trygg. Skriver som en under her skrev; Jeg gruer meg til å gå til tannlegen, men jeg gleder meg til å se tannlegen min! Jeg vil anbefale Unni til alle. Mer fantastisk og forståelsesfulle tannlege finnes ikke!

Herlige Tannlege Unni :-)

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg har gått til Unni Bialk i mange år! Jeg er ikke glad i tannleger, men glad i henne, hun sprudler og smiler og sørger for at tannlegetimen går fort og smertefritt! Hun får meg til å slappe av, utrolig dyktig og profesjonell, forklarer godt under behandling, viser meg hvordan jeg evt skal gå fram på egen hånd ved rensing av tennene mine! Jeg bytter ALDRI tannlege, superfornøyd.

Prisene er som hos andre tannleger!

Hilsen en som gruer seg til å gå til tannlegen, men gleder seg til å hilse på tannlegen :-)

hyggelig og informativ

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

bedre tilgjenglighet for rullestol slik at tannlegen kommer rundt og får gjort jobben med minst mulig arbeidsbelastning

Jeg vil ikke bytte til annen tannlege!

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

I motsetning til hva en annen her skriver, har jeg veldig gode erfaringer med Unni. Jeg har gått hos henne i mange år. Jeg har tannlegeskrekk, og hun tar hensyn til det, og forteller underveis hva hun skal gjøre. Jeg gjør tegn med en finger hvis jeg trenger at hun stopper og tar pause.

Selv om jeg har flyttet til nabokommunen, tar jeg heller den ekstra veien til Bøler for å kunne fortsette hos Unni. Hun har et behagelig vesen og en humor som jeg liker. Men sånt har sikkert med kjemi å gjøre.

Prismessig tror jeg hun ligger omtrent midt på treet.

Aldri igjen!

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg dro til denne tannlegen fordi hun reklamerte med og uttalte at hun tok god tid og hensyn til pasienter med tannlegeskrekk. Ved telefonsamtale før besøket så fortalte jeg hvor ille min tannlegeskrekk var, og at det måtte tas hensyn til om jeg skulle få gjennomført besøket.

Når jeg først kom dit virket hun hyggelig, men det var før behandlingen tok til. Under behandlingen tok hun ingen hensyn og kjørte på selv om jeg satt i stolen og gråt.

Gikk derfra reddere enn noen gang! Før besøket hos henne hadde jeg ikke vært hos tannlegen på 15 år og trengte virkelig en sjekk. Heldigvis har jeg funnet en tannlege nå som tar skrekken på alvor, slik at jeg får sjekket tennene jevnlig.

Aldri mer til denne her, og jeg anbefaler henne ikke til noen.