Unni Bialk

Unni Bialk er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Unni Bialk

Veldig flink

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Grudde meg til å dra til tannlegen fordi jeg sist gang hos en annen tannlege gikk ut med klump i halsen. Unni var veldig hyggelig, rolig og behagelig og jeg gikk ut smilende for første gang etter et tannlegebesøk. Savner prislister.

Verdens beste!

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Effektiv, men uten å være hardhendt. Lyttende, forståelsesfull og snill. Anbefaler Unni på det sterkeste!

Kjempe snill og flink tannlege!

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Unni! Hun forteller hele tiden hva hun gjør, har forståelse for at alle ikke er så glad i gå til tannlegen, hun har gjort at jeg ikke har noe i mot det lenger :) hun er forsiktig og tar seg tid. Jeg anbefaler henne på det sterkeste!

Dyktig tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Unni er en hyggelig tannlege flink og rask =) God til å lytte og viser forståelse . Hun er veldig flink til å forklare hva hun gjør underveis i behandlingen.
Anbefales :)

Jeg har funnet min tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Du trenger ikke lete lenger. Her er tannlegen du vil ha når du ønsker å bli tatt godt vare på. Hun sørger for at alt er smertefritt og tar seg god tid til å forklare hva hun skal gjøre. Har du tannlegeskrekk eller frykt for smerte, så er dette stedet du skal gå.
I tillegg så er det av de rimeligere tannlegekontorene i Oslo. Det er ikke så ille bonus å ta med seg heller.
Jeg har gått dit flere ganger nå, og det er full anbefaling fra meg.
Unni er sannsynligvis verdens beste tannlege :)