Unni Bialk

Klinikk

Bøler Tannhelseklinikk

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av Unni Bialk

Erfaren tannlege med stor ro

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Unni er dyktig og takler det meste. Hun er rolig og tar seg god tid til å forklare og svare på spørsmål. Hun gir gode råd.

Jeg har flyttet en del og derfor hatt flere tannleger. Ingen kan måle seg med Unni.

Savner prisinformasjon på venteværelset.

Utrolig dyktig og varm

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Har gått til Unni i over 20 år og er svært fornøyd med henne. Hun tar seg god tid og er nøye i det hun gjør. Jeg vet av erfaring at hun er dyktig på folk med tannlegeskrekk.

sørg for at hun har god tid hvis ikke får du ny time og enda en gang å betale

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Kom på akutt time siden smerter i munnen. fikk sjekket at jeg hadde et hull og også måtte trekke visdomstanna. Men på grunn av at hun ikke hadde tid og vært SNILL å ta meg i mot og var på etterskudd RAKK HUN IKKE TA DET NÅ så jeg måtte bestile ny time igen for så å betale på nytt. hun hadde ikke tid til en tann rens av tannstein heller. SÅ fikk akutt time kun for å betale 600 kr for så å bestille ny time hvor hun hadde tid som jeg måtte betale på nytt.
Meget uprofesjonell og mangel på erfaring. dro så til en annen tannlege som fant hullet og mente visdomstanna ikke var noe vits å trekke ennå. Og fikk fjernet smertene:) så hold deg unna Unni Bialk

Anbefales varmt

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Svært forståelsesfull og tålmodig dersom man er engstelig. Setter bedøvelsen på en smertefri måte og forklarer hele veien hva hun gjør. Anbefales særlig dersom man ikke er så glad i å gå til tannlegen.

Verdens snilleste og mest forståelsesfulle tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg har helt fryktelig tannlegeskrekk og har slitt med dette i mange år. Likevel skjønner jeg at jeg MÅ til tannlegen, og det er bare Unni jeg går til. Jeg har hatt henne som tannlege i over ti år, og hver gang jeg kommer tar hun like godt vare på meg. Snakker rolig, setter av masse tid, trøster og kanskje viktigst; Respekterer og har full forståelse for at jeg er fryktelig redd. Alt blir gjort i mitt tempo, hun er bare blid og støttende, og veldig rosende også. Hun tar så godt vare på meg når jeg er der, og viser en forståelse som er langt over det jeg trodde man kunne forvente av en tannlege. Hun er et fantastisk medmenneske og en utrolig dyktig tannlege. Til tross for at jeg har fryktelig angst for å
ha hender i munnen og i ansiktet, får hun meg til å føle meg trygg. Skriver som en under her skrev; Jeg gruer meg til å gå til tannlegen, men jeg gleder meg til å se tannlegen min! Jeg vil anbefale Unni til alle. Mer fantastisk og forståelsesfulle tannlege finnes ikke!