Bøler Tannhelseklinikk

Utmarkveien 1 0689 Oslo
Bøler Tannhelseklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bøler Tannhelseklinikk

Erfaren tannlege med stor ro

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Unni er dyktig og takler det meste. Hun er rolig og tar seg god tid til å forklare og svare på spørsmål. Hun gir gode råd.

Jeg har flyttet en del og derfor hatt flere tannleger. Ingen kan måle seg med Unni.

Savner prisinformasjon på venteværelset.

Utrolig dyktig og varm

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Har gått til Unni i over 20 år og er svært fornøyd med henne. Hun tar seg god tid og er nøye i det hun gjør. Jeg vet av erfaring at hun er dyktig på folk med tannlegeskrekk.

sørg for at hun har god tid hvis ikke får du ny time og enda en gang å betale

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Kom på akutt time siden smerter i munnen. fikk sjekket at jeg hadde et hull og også måtte trekke visdomstanna. Men på grunn av at hun ikke hadde tid og vært SNILL å ta meg i mot og var på etterskudd RAKK HUN IKKE TA DET NÅ så jeg måtte bestile ny time igen for så å betale på nytt. hun hadde ikke tid til en tann rens av tannstein heller. SÅ fikk akutt time kun for å betale 600 kr for så å bestille ny time hvor hun hadde tid som jeg måtte betale på nytt.
Meget uprofesjonell og mangel på erfaring. dro så til en annen tannlege som fant hullet og mente visdomstanna ikke var noe vits å trekke ennå. Og fikk fjernet smertene:) så hold deg unna Unni Bialk

Svært dyktig tannlege!

Tannlege: Øystein Rossemyr Skrevet

Svært dyktig tannlege, og har du tannlegeskrekk så er dette mannen å gå til! Han har en egen evne til å få deg til å slappe av, og gjør skikkelig jobb.
Dessverre har han nå flyttet til Sauda, så jeg mister den flotte tannlegen min.. Tusen takk for god behandling på både min manns og mine vegne.
Prisnivået ved tannlegekontoret i Oslo er blant de dyreste i hele byen, så der blir det et trekk, men dette går på ingen måte på ham som tannlege. Vi har alltid visst hva det vil falle på, og aldri følt oss lurt på noen måte.
Og til slutt;
Gratulerer til Sauda - dere har fått en svært kompetent, og ikke minst hyggelig, tannlege! Han har våre beste anbefalinger.

Anbefales varmt

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Svært forståelsesfull og tålmodig dersom man er engstelig. Setter bedøvelsen på en smertefri måte og forklarer hele veien hva hun gjør. Anbefales særlig dersom man ikke er så glad i å gå til tannlegen.