Bøler Tannhelseklinikk

Bøler Tannhelseklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bøler Tannhelseklinikk

Skånsom og profesjonell

Tannlege: Vibeke Gran Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell. Forklarer på en bra måte. Utrolig stødig på hånden og borer skånsomt med minimalt med «ising» og bor-skrekk. Dyktig på sjekke og er nøye med jobben hun gjør. Jeg ble kjempefornøyd. Tannleger er mennesker de også, og noen er bedre på det de gjør en andre. Jeg har prøvd forskjellige. Vibeke kan absolutt sitt fag. Anbefales!!

Kjempebra tannlege, særlig ved tannlegeskrekk!

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Unni er en rolig, god, og profesjonell tannlege som jeg sterkt vil anbefale! Jeg sliter med tannlegeskrekk pga erfaring med tidligere tannlege, men Unni viser alltid omtanke og forståelse. Utmerket service!

Anbefaler ikke

Anbefales ikke

Var hos denne tannlegen for første konsultasjon generell sjekk.Hun er forsinket til timen og derfor påvirket det min konsultasjon time. Hun informerer om at jeg har en tanntilstand og jeg spørr videre hvilke tenner og informasjon rundt dette hva som bør gjøres . Hun ønsker ikke å fortelle noe informasjon rundt dette da hun har det travelt . Synes hun hadde et nedlatende svar tilbake . (jeg betaler for tannlegetimen og hun bør vel ha tid til å gi pasienten god informasjon. Aldri om jeg drar dit igjen.

Veldig flink

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Grudde meg til å dra til tannlegen fordi jeg sist gang hos en annen tannlege gikk ut med klump i halsen. Unni var veldig hyggelig, rolig og behagelig og jeg gikk ut smilende for første gang etter et tannlegebesøk. Savner prislister.

Verdens beste!

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Effektiv, men uten å være hardhendt. Lyttende, forståelsesfull og snill. Anbefaler Unni på det sterkeste!