Unni Bialk

Unni Bialk er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Unni Bialk

Anbefales varmt

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Svært forståelsesfull og tålmodig dersom man er engstelig. Setter bedøvelsen på en smertefri måte og forklarer hele veien hva hun gjør. Anbefales særlig dersom man ikke er så glad i å gå til tannlegen.

Verdens snilleste og mest forståelsesfulle tannlege

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg har helt fryktelig tannlegeskrekk og har slitt med dette i mange år. Likevel skjønner jeg at jeg MÅ til tannlegen, og det er bare Unni jeg går til. Jeg har hatt henne som tannlege i over ti år, og hver gang jeg kommer tar hun like godt vare på meg. Snakker rolig, setter av masse tid, trøster og kanskje viktigst; Respekterer og har full forståelse for at jeg er fryktelig redd. Alt blir gjort i mitt tempo, hun er bare blid og støttende, og veldig rosende også. Hun tar så godt vare på meg når jeg er der, og viser en forståelse som er langt over det jeg trodde man kunne forvente av en tannlege. Hun er et fantastisk medmenneske og en utrolig dyktig tannlege. Til tross for at jeg har fryktelig angst for å
ha hender i munnen og i ansiktet, får hun meg til å føle meg trygg. Skriver som en under her skrev; Jeg gruer meg til å gå til tannlegen, men jeg gleder meg til å se tannlegen min! Jeg vil anbefale Unni til alle. Mer fantastisk og forståelsesfulle tannlege finnes ikke!

Herlige Tannlege Unni :-)

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

Jeg har gått til Unni Bialk i mange år! Jeg er ikke glad i tannleger, men glad i henne, hun sprudler og smiler og sørger for at tannlegetimen går fort og smertefritt! Hun får meg til å slappe av, utrolig dyktig og profesjonell, forklarer godt under behandling, viser meg hvordan jeg evt skal gå fram på egen hånd ved rensing av tennene mine! Jeg bytter ALDRI tannlege, superfornøyd.

Prisene er som hos andre tannleger!

Hilsen en som gruer seg til å gå til tannlegen, men gleder seg til å hilse på tannlegen :-)

hyggelig og informativ

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

bedre tilgjenglighet for rullestol slik at tannlegen kommer rundt og får gjort jobben med minst mulig arbeidsbelastning

Jeg vil ikke bytte til annen tannlege!

Klinikk: Bøler Tannhelseklinikk Skrevet

I motsetning til hva en annen her skriver, har jeg veldig gode erfaringer med Unni. Jeg har gått hos henne i mange år. Jeg har tannlegeskrekk, og hun tar hensyn til det, og forteller underveis hva hun skal gjøre. Jeg gjør tegn med en finger hvis jeg trenger at hun stopper og tar pause.

Selv om jeg har flyttet til nabokommunen, tar jeg heller den ekstra veien til Bøler for å kunne fortsette hos Unni. Hun har et behagelig vesen og en humor som jeg liker. Men sånt har sikkert med kjemi å gjøre.

Prismessig tror jeg hun ligger omtrent midt på treet.