Åsmund Ikdahl

Autorisasjon (2012)

Åsmund Ikdahl er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Åsmund Ikdahl

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Oris Dental Lysaker Skrevet

Brukte god tid, hørte på meg og fikset et resultat som jeg er svært fornøyd med. Fin fyr, ekstremt profesjonell!

Fantastisk

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Er i det hele og store svært fornøyd med alt! Svært god å bedøve. Forklarer godt før og under behandlingen. Fin fremtoning og behagelig type.

Veldig god tannlege

Klinikk: Tannklinikk1 AS Skrevet

Cirka to måneder siden en del av jekselen min brøt. Siden jeg har hørt tidligere fra tannlegen min i Tsjekkia at jeg trenger ei krone på den jekselen ganske snart, tenkte jeg at nå den tiden kom. Jeg ringte til Tannklinikk1 og spurte hvor mye det koster å få ei krone, men de sa at kanskje jeg ikke trenger ei krone og det er bedre at tannlegen ser på jekselen først. Før jeg kom til Tannklinikk1 tenkte jeg at besøk hos tannlegen i Norge skulle koste meg tusenvis av kroner, men da Åsmund Ikdahl undersøkte meg, sa han at jeg ikke trenger ei krone. Jeg fikk en veldig god forklaring av hva som skjedde og han ga meg to muligheter hva han kan gjøre med det. Til slutt fikk jeg bare en fylling, men han gjorde en ekstra god jobb og jeg betalte bare cirka en tusenlapp. Jeg har hatt ingen smerter siden og fyllingen er fortsatt veldig bra. Han var veldig hyggelig og hvis jeg trenger tannlegehjelp en annen gang her i Tromsø, skal jeg alltid tilbake til ham!