Ulf Kurt Jørn Müller-Henneberg

Markveien 35 B 0554 Oslo

Siste vurderinger av Ulf Kurt Jørn Müller-Henneberg

Hyggelig

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Denne legen er veldig hyggelig og ganske flink også, anbefales!
Måtte dessverre bytte til en annen tannlege pga flytting. Men prisene kunne jeg dessverre ikke gjennomskue, annen pris hver gang.

Ny

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Kun ett besøk må vurdere dette ved en senere anledning. Fornøyd så langt. Ligger sentralt i Oslo i forhold til bopel. Ulf virker som en dyktig tannlege

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Han er alltid blid og har en morsom kommentar på lur, noe jeg synes er viktig i tillegg til at selvfølgelig er meget dyktig! Han vet hva han driver med og følger opp når man trenger det.

VERDENS BESTE!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Jeg har hatt tannproblemer i ti år, begynte hos Ulf for et år siden. Har vært hos tannlege minst tre ganger i året Siden jeg var 24. Ulf har samarbeidet med meg slik at vi nå klarer noe nytt ; NULL HULL på sjekk! Fantastisk! God teknisk, en gang borra og fylte jeg en halv jeksel uten bedøvelse, fordi jeg er så trygg på at han ikke gjør det vondt. I tillegg til alt dette: superkoselig, morsom mann. Drømmetannlege, rett og slett.

Suveren tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Har gått hos Müller-Henneberg de siste 10 årene. Han er en ytterst kompetent, vennlig og serviceinnstilt tannlege og er en mester i å sette bedøvelse. Har aldri hatt noen problemer etter hans tannbehandliger. Anbefales på det sterkeste!