Lillian Hansen

Lillian Hansen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Lillian Hansen

Fleksibel og dyktig tannlege

Klinikk: Flesland Tannlegesenter AS Skrevet

Forleden dag fikk jeg fryktelig tannpine, og tok kontakt med Flesland Tannlegesenter. Assistenten var meget imøtekommende og ordnet time for meg den samme ettermiddagen. Det var Lillian som snudde seg rundt og tok imot meg til behandling på sparket. Etter diverse boring og rensing av en rotten jeksel, ble jeg som et nytt menneske. Det var imponerende effektivitet over hele linja. Jeg kan anbefale Lillian på det varmeste. Hun er sympatisk, smilende og meget dyktig. Ja, bare positive adjektiv her.

Det lykkelige valg!

Klinikk: Flesland Tannlegesenter AS Skrevet

I de to siste årene av min mors liv var Lillian hennes tannlege. Da min mor ikke lenger kunne komme seg opp trappene til sin tannlege gjennom mer enn 25 år, fant vi Lillian. Det er jeg utrolig glad for! Lillian behandlet min mor med respekt, omtanke og stor profesjonalitet, slik at også jeg fikk stor tillit til hennes arbeid som tannlege. Hun gjorde det som måtte gjøres for å ivareta min mors tannhelse, men heller ikke mer - det var åpenbart ikke en del av denne tannlegens strategi å overbehandle for inntjeningens del. Hvis valget stod mellom ulike løsninger, gav hun gode råd om de ulike alternativene, men lot valget være opp til oss.
Også tannlegens faste hjelper opplevde jeg som hyggelig, serviceinnstilt og dyktig.
For personer med rullestol er dette tannlegekontoret et funn: Det er HC-parkering rett utenfor inngangsdøren og for øvrig god parkeringsplass, alle dører har døråpner og heisen holder også dagens krav. Her er det lett å manøvrere rulllestolen, enten du blir trillet eller sørger for fremdriften selv. Så får det heller våge seg at kontoret ligger litt "bortgjemt" på Kokstad.

Utrolig flink og serviceinnstilt tannlege

Klinikk: Flesland Tannlegesenter AS Skrevet

Trengte tannlegetime raskt og ringte inn til Flesland tannlegekontor i håp om at de hadde muligheter for å ta meg inn på kort varsel. Fikk time dagen etter og har gått til dit flere ganger i ettertid. Lillian er dyktig, smilende og utrolig serviceinnstilt. Blir alltid møtt med et smil og føler meg godt ivaretatt. Tidligere var jeg redd for å gå til tannlegen, men nå er det ingen problem lengre!