Vegard Winge

Vegard Winge er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Vegard Winge

Behagelig!

Klinikk: Tannlege Vegard Winge Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk knakk jeg en fortann som måtte fikses. Jeg kjente ikke noen tannleger i Oslo så jeg gikk inn på gule sider og fant den nærmeste som viste seg å være Vegard.
Med skjelvende hender og kaldsvetting ringte jeg og bestilte time hos han, snakka med ei kjempetrivelig dame og forklarte situasjonen. Dette med tannlegeskrekk ble tatt på alvor, men var ikke høy i hatten når jeg stilte opp til timen.
Vel, Vegard er en behagelig mann som "guidet" meg gjennom det hele, tok seg god tid, forklarte hva han gjorde/skulle gjøre, forsikra seg hele tiden om at alt var greit med meg osv.
Kan vel ikke si at jeg gleder meg til å gå til tannlegen, men kaldsvetting og skjelving er borte. Takk for at du tar oss med tannlegeskrekk seriøst Vegard!

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannlege Vegard Winge Skrevet

Vegard tar tannlegeskrekk på alvor. Han skjønner at jeg er like redd hver gang jeg setter meg i stolen. Han tar seg god tid og forklarer nøye hva han skal gjøre og ca hvor lang tid det tar. Dette med tid er helt avgjørende for meg. Er nøye, rolig og veldig behagelig. Anbefales på det sterkeste!!