Hanne Kleven Ingstad

Colosseumklinikken AS avd. Majorstua, Colosseumklinikken AS avd. Sandvika, Tannlegene i Bogstadveien 51

Oral kirurgi og oralmedisin

Hanne Kleven Ingstad er tannlege i Oslo og Bærum

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Hanne Kleven Ingstad

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Har fjernet tre av mine visdomstenner hos Hanne, og er svært fornøyd med kundebehandlingen. Jeg grudde meg veldig i forkant, men hadde visst ingen grunn til det. Hun er utrolig hyggelig, fikk meg til å slappe av og jeg ble godt ivaretatt under hele operasjonen. Flink til å forklare underveis, og hadde også noen festlige kommentarer som lettet på nervøsiteten min. - Anbefales!

Damen i resepsjonen i Bogstadveien 51 kunne godt tatt seg et smilekurs, hun er ikke spesielt imøtekommende. - men det gjør ikke noe når tannlegene og spesialistene er så dyktige. Vært på klinikken totalt 5 ganger og er generelt sett veldig fornøyd.

Dyktig tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Hanne har nå fjernet to av mine visdomstenner og hun har gjort en utmerket jobb begge gangene. Hun er rolig og flink til å forklare det hun skal gjøre slik at man føler seg trygg. Teamet bak resepsjonen er også hyggelige, og det er rimelig lett å få time. Det eneste er at Hanne kun jobber på klinikken 1-2 ganger per uke, så hvis det ikke passer med den ene dagen så kan det hende man må vente litt. Når det er sagt så er de flinke til å få til timer på kort tid om det er akutt.

Jeg anbefaler Hanne på det sterkeste, og vil definitivt gå til henne igjen om det viser seg at jeg må fjerne flere visdomstenner. Klinikken har også en god studentrabatt.