Hanne Kleven Ingstad

Hanne Kleven Ingstad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hanne Kleven Ingstad

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Her har jeg følt meg 100%trygg og med virkelig god oppfølging.
Blir tatt på alvor og forlater stedet med et smil :)

Jeg kom inn på hastetime med en katastrofal skade, hun visste akkurat hva hun skulle gjøre, hun utførte akuttbehandling med kirurgi.

Flink og hyggelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Har noe tannlegeskrekk, men gikk veldig fint å operere ut ei visdomstann hos Hanne! Hun hadde ei veldig hyggelig tannpleier med seg. Fikk masse bedøvelse så kjente veldig lite. Har heller ikke hatt noen problemer i etterkant av trekking

Empatisk, trygg og profesjonell

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Hadde utsatt kirurgisk fjerning av visdomstann i flere år, men etter å ha fått gjentatte omganger med perikoronitt fant jeg ut at noe måtte gjøres. Etter å ha kviet meg i svært lang tid for å ta kontakt, ba jeg Colossueumtannlegene på Majorstua sette meg opp på den første timen de hadde tilgjengelig. Årsaken til at jeg valgte nettopp disse var at de hadde en kjevekirurg til å gjøre oppgaven, i stedet for en "vanlig" tannlege - denne kirurgen var Hanne, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med hvordan hun gjorde sakene sine.

Tannen satt så vanskelig til at den måtte kløyves, og bores i - men på tross av dette varte inngrepet kun i drøye 20 minutter. I etterkant følte jeg verken smerte eller fikk noen nevneverdig hevelse som det var advart om. Jeg priser meg nå lykkelig over at tannen er ute, og at kirurger som Hanne finnes for tannlege-nervevrak som meg. Hun har virkelig endret min tidligere angst knyttet til kirurgiske inngrep, og jeg håper både meg selv og andre vil få glede av hennes ekspertise i fremtiden.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Har fjernet tre av mine visdomstenner hos Hanne, og er svært fornøyd med kundebehandlingen. Jeg grudde meg veldig i forkant, men hadde visst ingen grunn til det. Hun er utrolig hyggelig, fikk meg til å slappe av og jeg ble godt ivaretatt under hele operasjonen. Flink til å forklare underveis, og hadde også noen festlige kommentarer som lettet på nervøsiteten min. - Anbefales!

Damen i resepsjonen i Bogstadveien 51 kunne godt tatt seg et smilekurs, hun er ikke spesielt imøtekommende. - men det gjør ikke noe når tannlegene og spesialistene er så dyktige. Vært på klinikken totalt 5 ganger og er generelt sett veldig fornøyd.

Dyktig tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Hanne har nå fjernet to av mine visdomstenner og hun har gjort en utmerket jobb begge gangene. Hun er rolig og flink til å forklare det hun skal gjøre slik at man føler seg trygg. Teamet bak resepsjonen er også hyggelige, og det er rimelig lett å få time. Det eneste er at Hanne kun jobber på klinikken 1-2 ganger per uke, så hvis det ikke passer med den ene dagen så kan det hende man må vente litt. Når det er sagt så er de flinke til å få til timer på kort tid om det er akutt.

Jeg anbefaler Hanne på det sterkeste, og vil definitivt gå til henne igjen om det viser seg at jeg må fjerne flere visdomstenner. Klinikken har også en god studentrabatt.