Finn Henrik Skjerven

Klinikk

Spesdent AS

Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo

Siste vurderinger av Finn Henrik Skjerven

ikke lydhør / tror ikke på min faktiske erfaring

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

mine opplevelser med denne tannlegen har desverre ikke vært gode. Jeg har opplevd at han ikke aksepterer at jeg fikk fysiske merplager av den løsningen han var ansvarlig for at jeg ble gående med, fordi det jeg opplevde ikke stemte overens med hans teoretiske kompetanse og faglige forventning. Min opplevelse er at denne tannlegen rett og slett ikke tror på- og derfor ikke akepterer det jeg sier, og mine tannmedisinske behov blir derfor ikke imøtegått. Jeg har gjennomgått en langvarig og invasiv behandling som i retrospekt har vært helt bortkastet for meg. Den har kostet meg dyrt, gitt meg mer plager og tatt noen år av livet mitt - uten at jeg sitter igjen med noe som helst annet enn med mindre penger og en veldig dårlig erfaring "rikere". Jeg kan på bakgrunn av dette ikke anbefale denne tannlegen til andre.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Har gjort en god jobb, med godt resultat.Hyggelig og serviceinnstilt. Hadde endel problemer med bivirkninger etter bedøvelsen . Jeg synes også at bedøvelsen ble satt litt unødig hardhendt. Det var det eneste negative. Ellers godt fornøyd.

Dyktig, tillitsvekkende og hyggelig

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Har brukt Henrik i flere år. Kom til han etter å ha byttet tannlege jevnlig etter dårlige behandlinger. Henrik har gjort alt fra rotfylling, protese og vanlig behandling. Etter min oppfatning er alt gjort 100% profesjonelt og med kvalitet. Han er i tillegg veldig hyggelig og tillitsvekkende. Dyr er han kanskje men dårlige tannleger blir fort mye dyrere.