Finn Henrik Skjerven

Oral protetikk

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Spesdent AS Telefonnummer22 95 51 0022 95 51 ...
Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo
Finn Henrik Skjerven er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Finn Henrik Skjerven

Unødvendig smertefullt og brutalt

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

I forbindelse med at det skulle tas bilder av munnen slik at nye implantater skulle passe for meg, så opplevde jeg at dette ble svært smertefullt og nesten brutalt utført av denne tannlegen. Ingen informasjon ble gitt, og han hørte ikke på meg når jeg tydelig gjorde oppmerksom på at det gjorde veldig vondt, men presset et instrument inn i min munn slik at jeg ikke kunne lukke den. Jeg hadde smerter i flere dager etter dette helt unødvendige inngrepet. Fikk ingen bedøvelse selv om jeg ba om det. Bare forferdelig det hele.

Var veldig fornøyd med behandling og resultat!

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Tok kontakt med Spesdent for å få en time pga en skade/ tanngnissing på en av kronene i en helbro . Jeg fikk raskt time og følte meg godt ivaretatt og ble veldig fornøyd med resultatet av en ny krone.

Dyktig og profesjonell tannlege

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Har hatt en omfattende tannbehandling hos Henrik Skjerven. Hele prosessen har vært veldig bra. Hyggelig og serviceinnstilt tannlege som er fleksibel og tilgjengelig. God informasjon med begrunnelse for valgene som ble tatt hele veien igjennom. Er veldig fornøyd med resultatet. Ryddig prisoverslag før behandlingen startet opp. Er litt brå i bevegelsene til tider, men effektiv.

ikke lydhør / tror ikke på min faktiske erfaring

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

mine opplevelser med denne tannlegen har desverre ikke vært gode. Jeg har opplevd at han ikke aksepterer at jeg fikk fysiske merplager av den løsningen han var ansvarlig for at jeg ble gående med, fordi det jeg opplevde ikke stemte overens med hans teoretiske kompetanse og faglige forventning. Min opplevelse er at denne tannlegen rett og slett ikke tror på- og derfor ikke akepterer det jeg sier, og mine tannmedisinske behov blir derfor ikke imøtegått. Jeg har gjennomgått en langvarig og invasiv behandling som i retrospekt har vært helt bortkastet for meg. Den har kostet meg dyrt, gitt meg mer plager og tatt noen år av livet mitt - uten at jeg sitter igjen med noe som helst annet enn med mindre penger og en veldig dårlig erfaring "rikere". Jeg kan på bakgrunn av dette ikke anbefale denne tannlegen til andre.

Dyktig, tillitsvekkende og hyggelig

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Har brukt Henrik i flere år. Kom til han etter å ha byttet tannlege jevnlig etter dårlige behandlinger. Henrik har gjort alt fra rotfylling, protese og vanlig behandling. Etter min oppfatning er alt gjort 100% profesjonelt og med kvalitet. Han er i tillegg veldig hyggelig og tillitsvekkende. Dyr er han kanskje men dårlige tannleger blir fort mye dyrere.