Spesdent AS

Spesdent AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Spesdent AS

Fantastisk god tannlege

Tannlege: Ingeborg Kolseth Skrevet

Hadde operasjon i f m tannkjøttbehandling (paradentit) og fikk god hjelp, ble profesjonelt behandlet.

rask og utrolig dyktig

Tannlege: Ulf Stuge Skrevet

trukket to visdomstenner tidligere med god opplevelse, likevel klarte Ulf å overgå dette. Trodde jeg kanskje var halvveis gjennom prosedyren, men nei han var ferdig. Hatt det også veldig fint post-operativt :)

Unødvendig smertefullt og brutalt

Tannlege: Finn Henrik Skjerven Skrevet

I forbindelse med at det skulle tas bilder av munnen slik at nye implantater skulle passe for meg, så opplevde jeg at dette ble svært smertefullt og nesten brutalt utført av denne tannlegen. Ingen informasjon ble gitt, og han hørte ikke på meg når jeg tydelig gjorde oppmerksom på at det gjorde veldig vondt, men presset et instrument inn i min munn slik at jeg ikke kunne lukke den. Jeg hadde smerter i flere dager etter dette helt unødvendige inngrepet. Fikk ingen bedøvelse selv om jeg ba om det. Bare forferdelig det hele.

Overlegen og dårlig pasientbehabdler

Tannlege: Ulf Stuge Skrevet

Ulf Stuge opplevde jeg at utviste svært dårlig dømmekraft da han utførte sine kirurgiske inngrep. Ved et av disse inngrepene skulle jeg trekke en tann, i tillegg til tannen påførte han meg et stort kutt under tungen Han sa at det var min skyld at han skadet tungegulvet mitt. Dette medførte at jeg måtte besøke tannlegevakt 2 dager senere. I en uke måtte jeg ta antibiotika som følge av dette. I klinikkens pasientkalender ble det beskrevet at inngrepet ble utført ukomplisert, til tross for at inngrepet påførte meg traumer. For meg virker det som om Ulf Stuge er ustødig på hendene

Arrogant, usympatisk og 'verdensmester'

Tannlege: Knut Olai Øverberg Skrevet

Knut Øverberg opplevde jeg som svært arrogant, usympatisk og dårlig i kommunikasjonen.
Et eksempel på arroganse var at han gjorde narr av de broene som jeg hadde fra før.