Spesdent AS

Telefonnummer22 95 51 0022 95 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo
Spesdent AS holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Spesdent AS

Dyktig og profesjonell tannlege

Tannlege: Finn Henrik Skjerven Skrevet

Har hatt en omfattende tannbehandling hos Henrik Skjerven. Hele prosessen har vært veldig bra. Hyggelig og serviceinnstilt tannlege som er fleksibel og tilgjengelig. God informasjon med begrunnelse for valgene som ble tatt hele veien igjennom. Er veldig fornøyd med resultatet. Ryddig prisoverslag før behandlingen startet opp. Er litt brå i bevegelsene til tider, men effektiv.

Flink spesialist

Tannlege: Andre Roushan Skrevet

Dyktig, profesjonell og kommunikativ. Merket ikke at han satte bedøvelse. Gjør sitt ytterste for at du skal ha det behagelig, og arbeider raskt.

Behandlingen er kostbar, men vet ikke om de tar mer her enn andre steder.

Flink og effektiv tannlege

Tannlege: Eivind Andersen Skrevet

Jeg fikk fjernet en visdomstann i dag, noe som gikk raskt og smertefritt. Eivind var forståelsesfull da jeg tydelig var engstelig i forkant av inngrepet, og han forklarte hva som skulle gjøres underveis. Han sa det ikke var nødvendig å ta den andre visdomstannen min slik det ser ut nå, noe jeg setter stor pris på :) Jeg er kjempefornøyd!

Kompetent og utrolig hyggelig

Tannlege: Ulf Stuge Skrevet

Jeg har vært hos Ulf to ganger for å operere ut visdomstenner, og har vært like fornøyd begge gangene. Ulf utstråler en ro som ufarliggjør hele situasjonen, i tillegg er han effektiv, flink til å fortelle hva han gjør, spør hvordan det går underveis og tar seg tid til å fortelle hva du må passe på etter operasjonen. For meg som hadde gruet meg en god del før operasjonen var det helt fantastisk å komme til en tannlege som var så rolig og imøtekommende. Tennene mine var ute på 20 minutter, og jeg har ikke hatt noen komplikasjoner etter inngrepene. Jeg anbefaler Ulf på det varmeste.

De andre som jobber på Spesdent er også kjempehyggelige, både tannlegeassistenter og de som sitter i resepsjonen. Lokalene er også veldig fine og rene.

Hvis du har litt tannlegeskrekk er Ulf definitivt personen du bør gå til. En mer behagelig tannlege/ kirurg skal du lete lenge etter!

Meget fornøyd

Tannlege: Marianne Tingberg Skrevet

Min opplevelse hos Marianne Tingberg var veldig, veldig bra. Var der inne for å trekke visdomstenner, har ikke merket til noen spor etter inngrepene.
I den sammenheng gjorde hun også min fastlege oppmerksom på noen symptomper som førte til en ny diagnose ingen andre fanget opp.
Ytterst kompetent, hyggelig og serviceinnstilt!