Mikal Tønder Heyeraas

Mikal Tønder Heyeraas er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Mikal Tønder Heyeraas

Knall bra tannlege!!

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Som kunde hos Mikal Heyeraas i over 20 år kan jeg ikke tenke meg at det finnes maken til denne tannlegen! Dette er en utrolig fleksibel tannlege og han yter sitt ytterste for å hjelpe. Han er rolig, tålmodig og har en behagelig framferd på alle måter! Jeg gir han de varmeste anbefalinger!

Beste tannlege i hele verden

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med denne tannlegen. Før jeg begynte hos ham hadde jeg sterk tannlege skrekk, men jeg ble kvitt det ved å begynne hos dennne tannlegen. Han virker veldig snill, er dyktig og lytter til sine pasienter. Jeg gleder meg til tannlegetimer nå noe som ikke var mulig før jeg begynte hos denne tannlegen. Jeg kan til og med le hos tannlegen. Jeg anbefaler ham på det varmeste spesdielt til de som har tannlegeskrekk.

Kjempefornøyd

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Veldig rolig og grei fyr. Tar seg god tid til å svare på alle mine spørsmål, og er flink til å berolige meg der jeg ligger og er kjempenervøs. Kommer til å fortsette hos han så lenge jeg kan.

Engasjert i sin jobb!

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Har vært "pasient" hos han i rundt 7 år og er utrolig fornøyd! Jeg har tannlegeskrekk langt over det normale, og han tar seg god tid, i tillegg til at han gjør meg veldig trykk. Absolutt en tannlege å anbefale. Ville aldri ha byttet han ut! Han er også behjelpelig på telefon som er et stort pluss i min bok.