Mikal Tønder Heyeraas

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannpaléet Prisliste

Tannpaléet Telefonnummer38 12 29 5038 12 29 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Mikal Tønder Heyeraas er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Mikal Tønder Heyeraas

Min beste anbefaling

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Som fast kunde i ca 20 år har jeg godt et godt grunnlag for vurderingen: Mikal Heyeraas er faglig svært dyktig, yter godservice og behandlingen utføres på en behagelig måte. Pris som de fleste andre tannleger. Heyeraas er i tillegg en hyggelig person og er lett å forholde seg til.

Pensjonist

En reddende engel!

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Jeg fikk akutt rotbetennelse og trodde jeg skulle dø av smerte! Tannlegen min er i Oslo og det var for langt unna i dette tilfellet og siden smerten var så stor var tannlege skrekken lagt til side for øyeblikket. Jeg fikk komme til heyeraas som første pasient den dagen uten time bestilling og han gjorde en veldig god jobb med en ekstremt betent tann og var i tillegg både hyggelig og avskrekkende! Ikke no vits å være redd for han! Han er ikke den billigste, men heller ikke den dyreste og verdt hver eneste krone!

Knall bra tannlege!!

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Som kunde hos Mikal Heyeraas i over 20 år kan jeg ikke tenke meg at det finnes maken til denne tannlegen! Dette er en utrolig fleksibel tannlege og han yter sitt ytterste for å hjelpe. Han er rolig, tålmodig og har en behagelig framferd på alle måter! Jeg gir han de varmeste anbefalinger!

Beste tannlege i hele verden

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med denne tannlegen. Før jeg begynte hos ham hadde jeg sterk tannlege skrekk, men jeg ble kvitt det ved å begynne hos dennne tannlegen. Han virker veldig snill, er dyktig og lytter til sine pasienter. Jeg gleder meg til tannlegetimer nå noe som ikke var mulig før jeg begynte hos denne tannlegen. Jeg kan til og med le hos tannlegen. Jeg anbefaler ham på det varmeste spesdielt til de som har tannlegeskrekk.

Kjempefornøyd

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Veldig rolig og grei fyr. Tar seg god tid til å svare på alle mine spørsmål, og er flink til å berolige meg der jeg ligger og er kjempenervøs. Kommer til å fortsette hos han så lenge jeg kan.