Colosseum Tannlege Tannpaléet Kristiansand

Colosseum Tannlege Tannpaléet Kristiansand holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tannpaléet Kristiansand

byens beste tannlege

Tannlege: Tor Erling Jahnsen Skrevet

Har gått til Tor Erling i over 25 år, dette er den beste tannlegen jeg har møtt, anbefales på det sterkeste

Fantastisk Tannlege

En fantastisk tannlege.
Hatt litt smått med tannlegeskrekk, men makan til opplevelse!

Her er man i gode hender

Verdens beste tannlege

Tannlege: Mikal Tønder Heyeraas Skrevet

Han er bare fantastisk, snill og hører på pasientene og tar hensyn og er ikke noe hardhent. Da jeg første gang kom til ham i 1996 hadde jeg sterk tannlegeskrekk ikke sånn at jeg måtte ta tannlege time i narkose, men ble kvalm og kastet opp på doen før jeg kom inn til tannlegen. Jeg kom med store smerter i munnen. Da jeg så Mukal og ble så vennlig tatt imot var jeg ikke redd lenger. Jeg byttet til ham og jeg er så glad jeg gjorde det. Hadde jeg ikke gjort dette er jeg redd for at jeg hadde ikke hatt tenner igjen og ikke klart å gå til tannlege. Jeg er takknemmlig for å få være pasient hos Mikal. Jeg er i dag ei som gleder meg til tannlege timene og er glad i dagevis etterpå

Dyktig tannlege

Tannlege: Tor Erling Jahnsen Skrevet

Har gått til Tor Erling i 20år uten en dårlig opplevelse.Trygg og faglig meget dyktig.Anbefales på det sterkeste!!

Omsorgsfull

Tannlege: Mikal Tønder Heyeraas Skrevet

Gått til Mikal i flere år med diverse problemer og har tannlegeskrekk. Han viser hensyn, forklarer og beroliger meg. Bryr meg ikke om prisen, pasientbehandling er det viktigste. Kommer til å gå til han så lenge jeg kan. Anbefales