Hilde Gjesteland Håvåg

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannklinikken i Dreggen AS Telefonnummer55 31 72 1055 31 72 ...
Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Hilde Gjesteland Håvåg er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Hilde Gjesteland Håvåg

Hilde er best!!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Som vanlig veldig fornøyd med behandlingen hos Hilde (og Hege), anbefaler dem på det varmeste. Så lett på hånden, effektive og rett og slett kjempeflinke! Har du tannlege - angst er dette tannlegen du vil gå til.

🌺 Hilde og Hege, to flotte, muntre damer!🌺

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Kunne ikke hatt bedre tannlege!🦷
De er begge blide og i godt humør!🤗🥰
Får meg alltid til å slappe av, og gjør jobben sin, effektivt!!👏
Trenger jeg akutt time, snur de seg rundt med en gang!🤗
Tusen takk for at Dere er Dere!❤️

Professionell og dyktig tannlege

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Veldig sjeldent får man anledning til å bli behandlet av en slik imøtekommende, omsorgsfull og profesjonell tannlege som Hilde og hennes assistent, Hege. Jeg fikk en veldig effektiv og god behandling hos dem. Kom innom på grunn av langvarige smerter i tannkjøttet. Hilde forklarte meg alt hun gjorde i løpet av behandlingen, fant løsning på problemet og ga meg en god veiledning for fremtidig tannhelse. Jeg kommer definitivt tilbake hit. Vennlig atmosfære, måten man blir behandlet på, kunnskapsrike spesialister... alt er helt topp. Anbefaler på det sterkeste.

En tannlege som ser deg

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Jeg var hos Hilde for første gang i dag, men hun så meg fra første sekund. Atmosfæren var utrolig behagelig og god. Hele veien forklarte hun hva hun gjorde, når noe skulle lage lyd og hvor lang tid ting tok. Ellers brukte de også en ny form for bedøvelse, som er det mest behagelige jeg har opplevd av den slags. For en med tannlegeskrekk betyr dette veldig mye, og jeg trengte ikke engang om å be om noe av det. Jeg har vært hos forskjellige tannleger nå i 8 år, men denne gangen kjenner jeg at dette blir min faste tannlege herfra og ut. Tusen takk!

Flink- behagelig- omtenksom!😊👍👍

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Har vært så heldig med tannlege teamet mitt Hilde og Hege, som alltids møter deg med et stort smil og vennlighet. Det er like behagelig å sette seg i tannlegestolen hver gang , i visshet om at du blir best mulig behandlet og ivaretatt. Har ikke tannlegeskrekk, men dersom noen der ute kvier seg for å gå til tannlegen, vil jeg sterkt anbefale å gå til Hilde og Hege. Har aldri mistet en fylling jeg, bare blitt fylt med kjærlig pasientomsorg på øverste hylle. Takk Hilde og Hege for deres unike pasientbehandlig👍😊