Tannklinikken i Dreggen AS

Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Tannklinikken i Dreggen AS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannklinikken i Dreggen AS

Fantastisk tannlege!!

Tannlege: Janne Andvik Skrevet

Janne er en utrolig dyktig tannlege! Her får en gode vurderinger og profesjonelle råd. Hun er rolig, forklarer alltid underveis hva hun gjør, opptatt av å gjøre en god jobb og at pasienten skal ha det best mulig ! Anbefales på det varmeste !

Veldig varm og imøtekommen

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Jeg har stor skrekk for tannleger. Hilde er den som har fått meg til å gå til tannlege regelmessig- og i tillegg også hvis jeg har plager utenom vanlig oppfølging. Hun og Hege er super flinke, interesserte, varme og utrolig lett å like! Nå har de i tillegg fått et skikkelig «girl power» tannlege rom- helt konge!!:)

Beste tannlegen i Bergen Sentrum

Tannlege: Hilde Gjesteland Håvåg Skrevet

Ble anbefalt Tannklinikken i Dreggen siden jeg sliter med tannlegeskrekk, og har gått til Hilde et par ganger nå. Hun og assistent Hege er så utrolig hyggelige og får deg til å føle deg godt ivaretatt. Det er aldri flaut å gråte en skvett i stolen til Hilde, og hun viser stor forståelse og er nøye på å forklare hva som skjer underveis. De er alltid i godt humør, noe som gjør opplevelsen så mye bedre. Har studentrabatt og får raskt time. Veldig fornøyd, og kommer til å fortsette å gå til Hilde. Vil anbefale denne tannlegen til alle som har tannlegeskrekk eller bare vil ha en god tannlegeopplevelse.

Dyktig tannlege!

Tannlege: Sindre Hauge Larsen Skrevet

Tok seg god tid, forklarte alt han gjorde og var nøye på at arbeidet var bra. Lett på handa og ekstremt god til å sette bedøvelse. Beste tannlegen eg har vert til!

Utrolig dyktig

Tannlege: Peter Nygård Skrevet

Pedagogisk, hensynsfull og svært behagelig. Utstråler trygghet og ro i samtale, noe som virker svært beroligende. Tannlegekontoret i Dreggen for øvrig strekker seg i tillegg svært langt for å yte best mulig service.