Hilde Gjesteland Håvåg

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannklinikken i Dreggen AS Prisliste

Tannklinikken i Dreggen AS Telefonnummer55 31 72 1055 31 72 ...
Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen
Hilde Gjesteland Håvåg er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Hilde Gjesteland Håvåg

Veldig varm og imøtekommen

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Jeg har stor skrekk for tannleger. Hilde er den som har fått meg til å gå til tannlege regelmessig- og i tillegg også hvis jeg har plager utenom vanlig oppfølging. Hun og Hege er super flinke, interesserte, varme og utrolig lett å like! Nå har de i tillegg fått et skikkelig «girl power» tannlege rom- helt konge!!:)

Beste tannlegen i Bergen Sentrum

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Ble anbefalt Tannklinikken i Dreggen siden jeg sliter med tannlegeskrekk, og har gått til Hilde et par ganger nå. Hun og assistent Hege er så utrolig hyggelige og får deg til å føle deg godt ivaretatt. Det er aldri flaut å gråte en skvett i stolen til Hilde, og hun viser stor forståelse og er nøye på å forklare hva som skjer underveis. De er alltid i godt humør, noe som gjør opplevelsen så mye bedre. Har studentrabatt og får raskt time. Veldig fornøyd, og kommer til å fortsette å gå til Hilde. Vil anbefale denne tannlegen til alle som har tannlegeskrekk eller bare vil ha en god tannlegeopplevelse.

Tannlege som kan anbefales på det sterkeste.

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Jeg har vært hos en del tannleger på grunn av tannlege skrekk. Hilde er den jeg har blitt værende hos etter mange forsøk hos andre. Jeg har aldri møtt en mer vennlig og behagelig tannlege. Hun er en varm, oppmerksom og smilende person som man blir trygg på etter første møte. De siste gangene jeg har vært hos Hilde har jeg heller ikke brukt bedøvelse. (Noe jeg alltid har brukt) men fordi Hilde er så forsiktig og varsom, så har jeg ikke følt behov for dette.
Kan aldri si at jeg gleder meg til og gå til tannlegen, men når jeg først skal.. Så er Hilde det beste alternativet av de alle.

Velg en annen tannlege

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men jeg følte meg ikke trygg i tannlegestolen hennes. Måtte bytte tannlege for å få fylt igjen et hull skikkelig, da hun ikke gjorde det rett på to forsøk.

Hun er hyggelig, men jeg liker ikke når tannleger bruker brystkassen min som tannlegebord.

Vennlig, smilende og omsorgsfull

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Opplagt og vennlig smil som gir rolig og god stemning. Behagelig å gå til tannlegen .. hmmm...hvem skulle tro det. Hilde er rask og gjør ikke mer enn hun må - informerer godt og gir et veldig seriøst inntrykk. Hun har helt sikkert mange lojale kunder.