Hilde Gjesteland Håvåg

Klinikk

Tannklinikken i Dreggen AS

Dreggsallmenningen 10 -12 5003 Bergen

Siste vurderinger av Hilde Gjesteland Håvåg

Tannlege som kan anbefales på det sterkeste.

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Jeg har vært hos en del tannleger på grunn av tannlege skrekk. Hilde er den jeg har blitt værende hos etter mange forsøk hos andre. Jeg har aldri møtt en mer vennlig og behagelig tannlege. Hun er en varm, oppmerksom og smilende person som man blir trygg på etter første møte. De siste gangene jeg har vært hos Hilde har jeg heller ikke brukt bedøvelse. (Noe jeg alltid har brukt) men fordi Hilde er så forsiktig og varsom, så har jeg ikke følt behov for dette.
Kan aldri si at jeg gleder meg til og gå til tannlegen, men når jeg først skal.. Så er Hilde det beste alternativet av de alle.

Velg en annen tannlege

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men jeg følte meg ikke trygg i tannlegestolen hennes. Måtte bytte tannlege for å få fylt igjen et hull skikkelig, da hun ikke gjorde det rett på to forsøk.

Hun er hyggelig, men jeg liker ikke når tannleger bruker brystkassen min som tannlegebord.

Vennlig, smilende og omsorgsfull

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Opplagt og vennlig smil som gir rolig og god stemning. Behagelig å gå til tannlegen .. hmmm...hvem skulle tro det. Hilde er rask og gjør ikke mer enn hun må - informerer godt og gir et veldig seriøst inntrykk. Hun har helt sikkert mange lojale kunder.

Kjempeflink tannlege!

Klinikk: Tannklinikken i Dreggen AS Skrevet

Hos Hilde blir du alltid møtt med et smil. Hun jobber effektivt, og er nøktern i vurderingen av hva som må ordnes umiddelbart og hva som kan bedre seg til neste time. Kjempedyktig tannlege, og ikke blant de dyreste heller.