Stig Heistein

Trondheimsveien 275 0589 Oslo

Siste vurderinger av Stig Heistein

Ny favoritt!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Jeg gruet meg så fælt, men ble så overrasket over denne mannen. Tannlegeskrekken min forsvant på 1 minutt. Han er rolig, behagelig og ikke minst forsiktig mens han holder på. Beste tannlegen jeg har vært borti!

En sympatisk og utrolig flink fyr

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Denne tannlegen trenger ingen å være bekymret over å få rotfyllt tannebissene sine av. Det er vondere å gå til frisøren.... Han er flink og kjempehyggelig

Den beste tannlegen du får tak i

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Stig Heistein er en utrolig dyktig tannlege. Over de fire siste årene har han imponert mer og mer. Både når det gjelder visdomstenner, biteskinne og infeksjoner har jeg mottatt den ypperste hjelp.
Han kan faget sitt godt og er i tillegg et behagelig vesen. Han får besøket hos tannlegen til å bli meget hyggelig. Han tar seg god tid, er alltid rolig og vennlig, samt skånsom. Hans assistent og resepsjonist fortjener også skryt. De er imøtekommende, hjelpsomme og snille. Du vil bli godt tatt vare på hos Bjerke Tannmedisin!

Svært dyktig tannlege med empati.

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Jeg har vært hos Heistein flere ganger gjennom de siste femten årene i forbindelse med rotfyllinger og innsetting av implantat. Hver gang har jeg møtt forståelse for min "tannlegeskrekk", og han har vist empati og har hatt tålmodighet med meg. Resultatet har hver gang vært 100% tilfredsstillende for min del, mannen utstråler trygghet og er svært profesjonell. Kan anbefale denne tannlegen til alle.

Den beste ever!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Har fått god behandling, han foreslår beste løsning. Føler meg trygg og ivaretatt. Jeg har nesten falt i søvn i stolen hans. Han er var på pasientene sine og lytter godt etter om pasienten har det bra er riktig bedøvet.

Ikke et vondt ord om mine nye tannleger pga flytting men ingen slår Heistein!

For ikke glemme de flotte damene i resepsjonen de alltid blide og service minded!