Stig Heistein

Bjerke Tannmedisin

Endodonti

1993

Bjerke Tannmedisin Priser mangler

Bjerke Tannmedisin Telefonnummer22 93 93 4022 93 93 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 275 0589 Oslo
Stig Heistein er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Stig Heistein

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Seriøs og Dyktig i faget, rolig og vennlig og tar seg god tid. Her er du i trygge hender og stort mer behagelig kan vel ikke et tannlegebesøk bli. Anbefales!

Ny favoritt!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Jeg gruet meg så fælt, men ble så overrasket over denne mannen. Tannlegeskrekken min forsvant på 1 minutt. Han er rolig, behagelig og ikke minst forsiktig mens han holder på. Beste tannlegen jeg har vært borti!

En sympatisk og utrolig flink fyr

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Denne tannlegen trenger ingen å være bekymret over å få rotfyllt tannebissene sine av. Det er vondere å gå til frisøren.... Han er flink og kjempehyggelig

Den beste tannlegen du får tak i

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Stig Heistein er en utrolig dyktig tannlege. Over de fire siste årene har han imponert mer og mer. Både når det gjelder visdomstenner, biteskinne og infeksjoner har jeg mottatt den ypperste hjelp.
Han kan faget sitt godt og er i tillegg et behagelig vesen. Han får besøket hos tannlegen til å bli meget hyggelig. Han tar seg god tid, er alltid rolig og vennlig, samt skånsom. Hans assistent og resepsjonist fortjener også skryt. De er imøtekommende, hjelpsomme og snille. Du vil bli godt tatt vare på hos Bjerke Tannmedisin!

Svært dyktig tannlege med empati.

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Jeg har vært hos Heistein flere ganger gjennom de siste femten årene i forbindelse med rotfyllinger og innsetting av implantat. Hver gang har jeg møtt forståelse for min "tannlegeskrekk", og han har vist empati og har hatt tålmodighet med meg. Resultatet har hver gang vært 100% tilfredsstillende for min del, mannen utstråler trygghet og er svært profesjonell. Kan anbefale denne tannlegen til alle.