Stig Heistein

Stig Heistein er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Stig Heistein

Trygg og profesjonell

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Mitt beste møte med en tannlege noen gang. Alltid hatt et anstrengt forhold til tannbehandling og syntes det er veldig ubehagelig men her ble det utført rotfylling og infeksjonsbeandling så og si uten ubehag, følte meg trygg hele veien, og møtt med full forståelse for at man ikke liker det. Han lot seg ikke affisere av at jeg neppe var en «enkel» pasient, utstråler trygghet og er virkelig dreven og god og sikker på det han gjør.

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Seriøs og Dyktig i faget, rolig og vennlig og tar seg god tid. Her er du i trygge hender og stort mer behagelig kan vel ikke et tannlegebesøk bli. Anbefales!

Ny favoritt!

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Jeg gruet meg så fælt, men ble så overrasket over denne mannen. Tannlegeskrekken min forsvant på 1 minutt. Han er rolig, behagelig og ikke minst forsiktig mens han holder på. Beste tannlegen jeg har vært borti!

En sympatisk og utrolig flink fyr

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Denne tannlegen trenger ingen å være bekymret over å få rotfyllt tannebissene sine av. Det er vondere å gå til frisøren.... Han er flink og kjempehyggelig

Den beste tannlegen du får tak i

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Stig Heistein er en utrolig dyktig tannlege. Over de fire siste årene har han imponert mer og mer. Både når det gjelder visdomstenner, biteskinne og infeksjoner har jeg mottatt den ypperste hjelp.
Han kan faget sitt godt og er i tillegg et behagelig vesen. Han får besøket hos tannlegen til å bli meget hyggelig. Han tar seg god tid, er alltid rolig og vennlig, samt skånsom. Hans assistent og resepsjonist fortjener også skryt. De er imøtekommende, hjelpsomme og snille. Du vil bli godt tatt vare på hos Bjerke Tannmedisin!