Espen Ekhaugen

1993

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hoff Tannklinikk Prisliste

Hoff Tannklinikk Telefonnummer22 06 49 9022 06 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2a 0275 Oslo
Espen Ekhaugen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Espen Ekhaugen

Beste tannlegen

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått til Espen i mange år nå. Synes egentlig ikke det er særlig stas å gå til tannlegen, men hos Espen føler jeg meg veldig trygg og godt ivaretatt! Han forteller alltid hva han gjør mens han holder på, han går gjennom alt som må gjøres og tar den tiden som trengs for at jeg forstår. Han er blid og morsom og får meg til (nesten) å glemme at jeg sitter i tannlegestolen mens jeg er der! Anbefaler denne tannlegen på det varmeste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Jeg har en mild form for tannlegeskrekk. Etter at min tidligere tannlege gikk av med pensjon måtte jeg dessverre bytte og valget falt ganske tilfeldig på Espen etter å ha lest mye bra om ham på nettet. Angrer ikke en dag på valget og jeg vil fortsette å bruke ham så lenge det er mulig.

Som person er han enkel å prate med og flink til å lytte. Pratet meg enkelt gjennom det vi skulle igjennom og for første gang i mitt liv kjente jeg faktisk ikke at han satt sprøyte. Fantastisk opplevelse!

Klinikken er moderne og de som arbeider der glade og fornøyde. Totalinntrykket er strålende. Har allerede anbefalt ham videre til familie og venner og vil fortsette å gjøre dette.

En suveren tannlege

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Har gått til Ekhaugen i mange år og er meget fornøyd. Etter å ha bodd i flere byer i Europa og prøvde flere tannleger, er jeg meget fornøyd med Ekhaugen.

Beste tannlegen

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Espen er en kjapp, effektiv og svært dyktig tannlege. I tillegg behagelig og hyggelig. Etter snart 20 år som hans pasient, er det fortsatt uaktuelt å bytte tross reiseveg.

Grundig, hyggelig og tillitsvekkende

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Ekhaugen er en super tannlege. Han forklarer tydelig hva han gjør, er grundig og tar seg god tid. Veldig fornøyd!