Espen Ekhaugen

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hoff Tannklinikk Telefonnummer22 06 49 9022 06 49 ...
Harbitzalléen 2a 0275 Oslo
Espen Ekhaugen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Espen Ekhaugen

Dyktig,proff og hyggelig

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Espen har alltid smilet på plass når man kommer.
Presis,proff,han kan sitt fag.Beina på jorda,svært hyggelig og serviceminded om det er noe. Lun god humor😉Synd man ikke får svart bedre eller skravlet stort der man ligger,men Espen har alltid noe og fortelle,gjerne noe artig! Lun og fin type i rett jobb!

Veldig bra tannlege

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Espen er en hyggelig tannlege som tar jobben sin seriøst. Jeg hadde ikke gått til tannlegen på mange år da jeg dukket opp hos Espen. Han forklarer nøye hva som skal skje, i tillegg til å besvare andre tann-relaterte spørsmål jeg måtte ha. Fine lokaler er et pluss.

Flink og behagelig

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Jeg trodde jeg hadde en god tannlege før jeg byttet til Espen, og det mener jeg fortsatt, men Espen er noe for seg selv. Han forteller deg hva han gjør og hva som foregår. Tannlegebesøk hos Espen er bare en positiv opplevelse.

Beste tannlegen

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått til Espen i mange år nå. Synes egentlig ikke det er særlig stas å gå til tannlegen, men hos Espen føler jeg meg veldig trygg og godt ivaretatt! Han forteller alltid hva han gjør mens han holder på, han går gjennom alt som må gjøres og tar den tiden som trengs for at jeg forstår. Han er blid og morsom og får meg til (nesten) å glemme at jeg sitter i tannlegestolen mens jeg er der! Anbefaler denne tannlegen på det varmeste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Jeg har en mild form for tannlegeskrekk. Etter at min tidligere tannlege gikk av med pensjon måtte jeg dessverre bytte og valget falt ganske tilfeldig på Espen etter å ha lest mye bra om ham på nettet. Angrer ikke en dag på valget og jeg vil fortsette å bruke ham så lenge det er mulig.

Som person er han enkel å prate med og flink til å lytte. Pratet meg enkelt gjennom det vi skulle igjennom og for første gang i mitt liv kjente jeg faktisk ikke at han satt sprøyte. Fantastisk opplevelse!

Klinikken er moderne og de som arbeider der glade og fornøyde. Totalinntrykket er strålende. Har allerede anbefalt ham videre til familie og venner og vil fortsette å gjøre dette.