Hoff Tannklinikk

Harbitzalléen 2a 0275 Oslo
Hoff Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Hoff Tannklinikk

Omsorgsfull, oppdatert og dyktig!

Tannlege: Dag Ivar Fjellanger Skrevet

Svært omsorgsfull, vennlig og behagelig. Forklarer alltid godt og følger tett og godt opp ved kroniske plager. Har gått hos ham i 15 år og kunne ikke tenke meg å gå til noen annen. Han er faglig svært dyktig og har i tillegg et stort hjerte for pasientene sine. Anbefales på det varmeste - tror spesielt folk med tannlegeskrekk vil ha godt av å møte en tannlege som ham.

Dyktig,proff og hyggelig

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Espen har alltid smilet på plass når man kommer.
Presis,proff,han kan sitt fag.Beina på jorda,svært hyggelig og serviceminded om det er noe. Lun god humor😉Synd man ikke får svart bedre eller skravlet stort der man ligger,men Espen har alltid noe og fortelle,gjerne noe artig! Lun og fin type i rett jobb!

Veldig bra tannlege

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Espen er en hyggelig tannlege som tar jobben sin seriøst. Jeg hadde ikke gått til tannlegen på mange år da jeg dukket opp hos Espen. Han forklarer nøye hva som skal skje, i tillegg til å besvare andre tann-relaterte spørsmål jeg måtte ha. Fine lokaler er et pluss.

Flink og behagelig

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Jeg trodde jeg hadde en god tannlege før jeg byttet til Espen, og det mener jeg fortsatt, men Espen er noe for seg selv. Han forteller deg hva han gjør og hva som foregår. Tannlegebesøk hos Espen er bare en positiv opplevelse.

Beste tannlegen

Tannlege: Espen Ekhaugen Skrevet

Jeg har gått til Espen i mange år nå. Synes egentlig ikke det er særlig stas å gå til tannlegen, men hos Espen føler jeg meg veldig trygg og godt ivaretatt! Han forteller alltid hva han gjør mens han holder på, han går gjennom alt som må gjøres og tar den tiden som trengs for at jeg forstår. Han er blid og morsom og får meg til (nesten) å glemme at jeg sitter i tannlegestolen mens jeg er der! Anbefaler denne tannlegen på det varmeste!