Mark Brian Earl

Mark Brian Earl er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mark Brian Earl

Blandet erfaring

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Flink til smertefri behandling. Virket imidlertid svært sliten og nedstemt, noe som var merkbart som pasient. Noe underlig atferd. Klaget på et tidspunkt over egne tannsmerter og stakk fingeren i egen munn for å sjekke underveis mot slutten av timen.

Hyggelig tannlege i utgangspunktet, frem til ting går feil: Selve behandlingen gikk fint, men oppfølgingen i etterkant var dårlig. Fikk skylden for at det fortsatte å gjøre vondt og måtte betale for reklamasjonsrunden (man skal da ikke bli avhengig av tanntråd for at det ikke skal gjøre vondt etter et tannlegebesøk?), men ny tannlege fikset problemet. Det var imidlertid ikke snakk om feilbehandling, men en vurderingssak så skjønner at han vurderte det sånn. Hadde imidlertid sluppet 6 måneder med smerter om han hadde hatt lik vurdering som den andre tannlegen, som fikset det umiddelbart. Samlet kan jeg ikke anbefale denne tannlegen, men han overbehandler ikke så lommeboka lever ikke farlig.

Legend

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Mycket nöjd med Mark som tandläkare. Kul, avslappnad, kunnig, snabb och god på att upplysa om allmän information. Exempelvis vad man kan få täckt av staten.

Veldig dyktig Tannlege

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Kan på det sterkeste anbefale Mark. Gir super service og er dyktig. Er ikke veldig glad i tannlege men han tar min frykt på alvor og ordner ting med en gang. Veldig fornøyd.

Kjempeflink tannlege

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

I tillegg til å være utrolig flink i faget, har jeg aldri tidligere opplevd at en tannlege er så flink til å opplyse om pasientrettigheter. Dette resulterte i at jeg fikk dekket store deler av en tannbehandling med støtte fra NAV.

Den beste, ever!

Klinikk: Mark Brian Earl Skrevet

Jeg har mange års erfaring med tannlegebesøk og Mark er den beste. Han behandler dine tenner som det skulle vært sine egne, er empatisk, ekstremt dyktig, nøye i sitt arbeid i tillegg til at han har morsomme gullkorn på lur. Assistenten passer også godt på deg. En god kombinasjon for å skape god stemning. Det brukes førsteklasses utstyr og tannlegen forklarer godt hva som må gjøres og er ærlig med hva han anbefaler å gjøre. Anbefales på det sterkeste!