Ly Pham

Autorisasjon (2007)

Ly Pham er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Ly Pham

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Veldig flink tannlege som tar hensyn til deg som pasient! Min første time ble hvertfall ikke min siste :) Hadde ikke vært hos tannlegen på 9 år, så jeg var litt smånervøs. Hun er såpass selvsikker og dyktig at nervøsiteten forsvant ut av vinduet. Særdeles flink å informere om tannhelse og virker genuint opptatt av at du skal ha det bra! Tusen takk, Ly! Nå kommer hele familien til å bytte tannlege 😂

Underbar tjej & fagligt duktig

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

Ly är behaglig, lyhörd och pedagogisk för oss som inte är såå superglada i att gå till tannlegen ;) Känner mig trygg och ivaretatt!

Svært dyktig tannlege

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Ly i mange år og har alltid vært svært fornøyd med behandlingen jeg har fått. Hun er forsiktig, behagelig, menneskelig, gir gode råd og har et godt kontaktnett som jeg er blitt videresendt til når det har vært nødvendig.

Om jeg så flytter til Afrika.....

Klinikk: Kolbotn Tannlegesenter AS Skrevet

....så skal jeg beholde denne tannlegen😊👍🏻

En særdeles omtenksom, forsiktig og tillitsvekkende tannlege.
Hun er opptatt av at det skal være best, minst mulig vondt og billigst mulig for kunden.

Tannlegekontoret er innbydende, med topp moderne utstyr. Og sekretæren er usedvanlig hyggelig og serviceinnstilt.
Det eneste lille minuset er at tannlegen har litt kort åpningstid på ettermiddagen.