Kaj Odd Storetvedt

Kaj Odd Storetvedt er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kaj Odd Storetvedt

Anbefales

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Tannlege Storetvedt er veldig dyktig og utfører en god jobb.
Har vært fast der nå i snart 4 år.

Anbefales på det sterkeste

Superbra

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Kjapp, morsom, dyktig og hyggelig. Kan virkelig anbefales!! Selv om han er fra Bergen...

kjempefornøyd!

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Dette er en tannlege det er riktig hyggelig å gå til. Han er vennlig, faglig oppdatert, og følger opp på en god måte. Han gjør det han må av inngrep, men heller ikke mer. Jeg er ikke redd for at han skal foreslå unødige og dyre behandlinger. Jeg føler at verken tennene eller økonomien min lever farlig hos denne tannlegen, og har anbefalt ham både til familie og venner, som også er godt fornøyde.

Anbefales!

Klinikk: Storo Storsenter Tannklinikk Skrevet

Jeg er meget fornøyd med besøket mitt hos Kaj Storetvedt. Mitt inntrykk av ham er at han er faglig oppdatert, nøyaktig, gir gode råd, veldig hyggelig og tar seg god tid. Jeg opplevde heller ikke at han oppmuntret meg til unødvendige behandlinger.

Prisnivået ved Storo Storsenter Tannklinikk er nok noe høyere enn gjennomsnittet (980 for undersøkelse med 2 bilder og enkel rens), men det er det verdt! Ved å sjekke seg jevnlig hos en dyktig tannlege - som gir god veiledning - vil man potensielt kunne unngå dyre tannbehandlinger senere.