Tore Andreas Indrevær

Tore Andreas Indrevær er tannlege i Sarpsborg

Siste vurderinger av Tore Andreas Indrevær

Veldig bra!

Klinikk: Tannlegene Indrevær AS Skrevet

Veldig trivelig tannlege som jobber raskt, grundig og forklarer fortløpende hva som blir gjort. Bra beliggenhet midt i Sarpsborg, lite til ingen ventetid og bra priser.

Beste tannlege man kan ha.

Klinikk: Tannlegene Indrevær AS Skrevet

Flink til å forklare hva han skal gjøre. Dette skaper trygghet for meg som pasient. Behagelig og smertefri behandling. Gjør en aldeles utmerket jobb. Best å være ute i god tid da han alltid er punktlig hva avtaler gjelder. Topp tannlege.

Litt som å komme "hjem"

Klinikk: Tannlegene Indrevær AS Skrevet

Har benyttet Indrevær i mange år nå og her er det alltid folkelig, hyggelig og ikke minst får du på alle måter veldig god behandling. Alt fra tannbehandlingen til servicen og tilgjengelighet er helt toppers!

Du skjønner at du er fornøyd med tannlegene når det eneste å sette fingeren på er dårlig utvalg av interessante blader på venterommet. Det positive med det er at ventetiden stort sett aldri er så lang at det engang blir lagt merke til.

FANTASTISK tannlege!!

Klinikk: Tannlegene Indrevær AS Skrevet

Tore Andreas Indrevær er en FLOTT tannlege!

Jeg var der denne uken - etter å ha vært litt sløv til besøk i noen år - og han er bare suveren!

Han er flink til å fortelle hva han gjør underveis i behandlingen, og han er meget dyktig når det gjelder pasientbehandling og -kontakt :)

Føler meg veldig godt behandlet og ivaretatt hos ham :) SUVEREN - rett og slett!!!

Kan ikke bli stort bedre.

Klinikk: Tannlegene Indrevær AS Skrevet

Har vært hos tannlegen 4 ganger, siden jeg byttet tannlege.
Ingen ting negativt å si om Indrevær.
Alltid rolig. samtidig som han tar seg tid til å fortelle hva han gjør underveis.
Har hatt 5 andre tannleger tidligere, som ikke kan samenlignes. Kan trygt anbefales.

Behagelig tannlegebesøk

Klinikk: Tannlegene Indrevær AS Skrevet

Behagelig besøk hos effektiv og vennlig tannlege. Overkommelig pris, og god informasjon underveis om hva som ble gjort/skulle gjøres.

Beste

Klinikk: Tannlegene Indrevær AS Skrevet

Tannlegen jeg har hatt i mitt 50 årige liv...nøye og flink,det ikke min andre tannlege så....så han;) kjempefornøyd,mannen i huset samt datter flytter med opp til de.