Oris Dental Sarpsborg

Kirkegata 63 1721 Sarpsborg
Oris Dental Sarpsborg holder til i Sarpsborg

Siste vurderinger av Oris Dental Sarpsborg

Hadde det vært en NM for tannleger, hadde jeg satt pengene mine på Svein

Tannlege: Svein Thomas Halvorsen Skrevet

Dette er med god klaring den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Dette vet jeg, for han har ryddet 35 år med feil fra andre tannleger som ingen andre har kommentert på veien. Så godt som smertefritt og som en bonus er både han og alle andre på kontoret ekstremt trivelige mennesker.

Den beste tannlegen noensinne

Tannlege: Svein Thomas Halvorsen Skrevet

Ingen over, ingen under tannlege Svein. Han er den teknisk dyktigste tannlegen jeg har gått hos. Også er han superhyggelig. Har gått hos han siden jeg var barn - over 20 år. Har vært nødt til å bytte tannlege pga. flytting. Finner ingen som er like god som Svein!

Kjempebra

Tannlege: Tore Andreas Indrevær Skrevet

Veldig god og stødig som ser og jobber med det som skal jobbes med, Alltid like hyggelig.jobber rakst, svarer når man spør,behagelig og blid

Profesjonell og svært dyktig

Tannlege: Sondre Leisterud Ådalen Skrevet

Jeg har hatt flere tannleger gjennom årene. Denne tannlegen skiller seg sterkt ut. Utrolig flink, pålitelig og effektiv. Hvis du ønsker en «Second-opinion» dra til denne tannlegen. Spesielt ved undersøkelser og behandlinger.

Fantastisk Tannlege!

Tannlege: Sondre Leisterud Ådalen Skrevet

Tannlege man Trygt kan gå til! Kjempe behagelig, forsiktig! Utrolig forståelsesfull og medmenneskelig! Ivaretar mennesker med redsel!