Hege Cathrine Sæther

Hege Cathrine Sæther er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Cathrine Sæther

Anbefales!

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Da jeg søkte ny tannlege i nærområdet, la jeg merke til de positive omtalene Hege Sæter hadde fått. Hun hadde heldigvis plass til meg på kundelisten, og etter å ha vært hos henne noen ganger, kan jeg bare bekrefte de positive omtalene.
Hege informerer godt – gir status på tannhelsen, angir hva som er bra og hva som kan bedres. Og hun forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor. Det gir en trygghet jeg har savnet før. Hege er veldig lett på hånden, jobber raskt og smertefritt. I tillegg er hun alltid i godt humør og har en varm personlighet som vekker tillit. Jeg er glad jeg fikk begynne hos henne.

Anbefales!

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Hege Sæther er en veldig dyktig og hjelpsom tannlege. Hun er interessert i helsetilstanden i munnen, vil at den skal være i topp stand. Hun forklarer enkelt hvordan tilstanden er, skryter av det vi gjør riktig, forklarer godt hvordan det daglige vedlikeholdet eventuelt kan gjøres bedre.
Jeg får hele tiden forklaring på hva hun gjør underveis, og hun er lett på hånden, både når det gjelder tannstenfjerning eller boring.
Hun har god tid, og god tid til å svare på spørsmål. Alltid en positiv opplevelse å være på tannbesøk hos denne tannlegen. Anbefales!

Garantert en av de BESTE !

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Hege er en usedvanlig dyktig tannlege. I tillegg har hun en fantastisk utstråling og evne til å få deg til å føle deg trygg.Jeg har flyttet 80 km unna, men går fortsatt til Hege som jeg har gjort siden hun startet praksisen.

Fantastisk

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Är så glad för jag har funnit Hege som
tandläkare, hon är en fantastiskt omsorgsfull och trygg tandläkare som alltid lugnar när tandläkarskräcken sätter in. Tar sig god tid, är noggrann och försiktig, verkligen topp tandläkare!

God tannlege for de med tannlegeskrekk

Klinikk: Hege Sæther Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell tannlege. Har lenge hatt moderat tannlegeskrekk (dvs. jeg utsatte gjerne tannlegebesøket lengst mulig), men det har hun håndtert på en veldig fin måte.
Bor over en time unna, men trur jeg kommer til og forsette der så lenge hun holder på. Også fleksibel på pris og har rundt av litt nedover ett par ganger.