Anfinn Fjulsrud

1 vurdering

Siste vurderinger av Anfinn Fjulsrud

En meget dyktig tannlege

Klinikk: Bølerlia Tannlegesenter Skrevet

Bøler Tannlegesenter ved Arnfinn Fjulsrud er en tannlege som ivaretar sine pasienter på en utmerket måte. Setter av nok tid, tar seg tid til sine pasienter. Kommer med gode råd om hvordan ha en god tannhygiene og forhindre tannsykdommer. I tillegg blir man som pasient hos Fjulsrud prioriterert dersom det haster. Fjulsrud har moderne utstyr, faglig dyktig med ett godt håndlag og en tillitsvekkende fremferd som gjør det til en behagelig opplevelse å gå til tannlegen.

Den dyreste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Arnfinn Fjulsrud Skrevet

Har hatt han noen år, og vært veldig fornøyd med han. Tenkt så at det får heller bli noen tusenlapper ekstra i året. Men nå har jeg fått nok. Jeg har måttet betale mye mer, enn det totalbeløpet han fortalte meg han regnet med det skulle bli til slutt. Sist måtte jeg gjøre en del, men når jeg så totalbeløpet, angret jeg på at jeg ikke dobbeltsjekket dette. men jeg mener ikke at jeg har all ansvar her. Hadde jeg fått vite om dette før, hadde det desidert blitt spa tur til Budapest og fiksing av tenner der. Sånn ble det ikke. Men bytting av tannlege ble det helt sikkert!