Gry Karina Kjølle

Gry Karina Kjølle er tannlege i Hamar og Ringsaker

Siste vurderinger av Gry Karina Kjølle

Verdens beste tannlege

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

Gry Karina er den beste tannlegen jeg har møtt. Dama har stålkontroll , er rolig og opplysende. Hele atmosfæren opplevdes mer som et spaopphold enn en tannlegetime , følte meg veldig ivaretatt

super tannlege .

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

verdens beste og koselige tannlege jeg har hatt kontakt med . Bestandig blid og koselig , ringer og gir beskjed så fort det er noe .

Anbefales!

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

Trakk mine første to visdomstenner hos Kjølle. Var veldig nervøs og redd, men hun var utrolig dyktig til å berolige og forklare. Hun er virkelig ei man kan ha tillit til! Det gikk helt smertefritt og jeg kommer ikke til å grue meg til neste gang.

Flink både faglig og med folk

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

Jeg var nok mer nervøs enn jeg ville innrømme, da jeg skulle trekke min første visdomstann. Det fikset Kjølle og resten av personalet veldig fint, med å snakke med meg, og forklare nøye hva som skulle skje. Følte meg trygg og ivaretatt, og hadde ingen smerter under operasjonen.

Helt klart min beste tannlegeopplevelse

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

Var kjempenervøs ifm trekking av visdomstann, og har slitt med tannlegeskrekk. Her følte jeg meg ivaretatt ifra jeg kom inn døra, og har nå operert ut 2 visdomstenner, i 2 omganger, helt uten smerter, både under behandlingen og i etterkant. Gry Karina og hennes hjelpere har virkelig knekt koden, og jeg kan definitivt anbefale dem videre.