Gry Karina Kjølle

Gry Karina Kjølle er tannlege i Hamar og Ringsaker

Siste vurderinger av Gry Karina Kjølle

Fantastisk!

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

For en fantastisk tannlege. Har hele livet hatet tannlegebesøk. Dette klarte hun å snu og dama er helt rå! Sympatisk, rolig og ærlig. Opererte ut to visdomstenner og kjente ingenting, ei heller hørte noe, underveis. Hatt mindre smerter i kjeven nå, enn noen gang før. Takk🙏🏻

Veldig hyggelig og bra

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

Etter flere dårlige erfaringer med tannleger har jeg endelig haft en veldig bra igjen, takk Gry Karina og teamet! Var dit for å trekke en visdomstann. Anbefales!

Særdeles hyggelig og forståelsesfull

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

Operert visdomstann. Var engstelig men Karina tok veldig godt vare på meg og forklarte alt hun gjorde. Følte meg ikke utrygg i det hele tatt. Ingen kjevesmerter etter inngrepet, kun noe lett smerte i operasjonssåret. Gikk over etter en ukes tid. Veldig problemfritt :)

Profesjonell og sympatisk tannlege.

Klinikk: Oris Dental Hamar Skrevet

Føler meg trygg og godt ivaretatt hos tannlege Kjølle. Hun er rolig, sympatisk og forklarer hva hun gjør underveis. Hun fremstår som veldig profesjonell, tar seg god tid og gir utfyllende svar på alt en måtte lure på. Ypperlig tannlege for den som lider av tannlegeskrekk. Min tannlege anbefalte meg henne da jeg skulle trekke visdomstenner, ettersom han mente at en del andre tannleger i Hedmark og Oppland kan være litt vel røffe i forbindelse med dette.
Jeg hadde hverken smerter under inngrepet eller i etterkant. Anbefales.