Helle Nyhuus

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Helle Nyhuus er tannlege i Oslo, Trysil og Bærum

Siste vurderinger av Helle Nyhuus

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Den beste tannlegen jeg har hatt bare minus at jeg ikke fant hun for 30 år side, hun holder hva hun lover og er super flink og veldig hyggelig

Beste tannlegen i byen!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Helle er en solstråle, og jeg er alltid i godt humør jeg jeg forlater Tannakutten. Har gått til Helle i mange år og kan anbefale henne på det sterkeste. Beste tannlegen i byen :)

Ekstremt dyktig og serviceinnstilt tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Helle er en faglig sterk, grundig og omsorgsfull tannlege!

Jeg kontaktet Tannakutten da jeg fikk infeksjon etter å ha operert ut en visdomstann, og Helle var virkelig helt fantastisk! Jeg ammet min da ganske nyfødte sønn, og Helle måtte tenke nytt hva gjaldt behandlingsform i og med at det ikke var alle smertestillende og antibiotika jeg kunne ta. Helle var løsningsorientert og hjalp meg på best tenkelige vis. Hun fulgte meg også opp per telefon og SMS mellom konsultasjonene i og med at det var såpass akutt! Helles fleksibilitet og omsorg er noe jeg aldri tidligere har opplevd hos en tannlege, og etter denne episoden har Helle blitt familiens faste tannlege:)

Da sønnen min denne uken brakk en liten bit av den ene fortannen sin var det liten tvil om hvem vi skulle kontakte, og Helle har igjen hjulpet oss på beste måte og med en upåklagelig service!

En tannlege som anbefales på det varmeste!

Førsteklasses tannlege er Helle!

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Tannlegene på Fornebu kan sterkt anbefales.Erfarene tannleger og kjempedyktige medarbeidere på klinikken.Her føler jeg meg i veldig trygge hender.

Verdens beste og tryggeste tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Har i mange år slitet med å gå til tannlegen grunnen traumer fra barndommen. La meg bare si at den skrekken er kurert. Anbefaler Helle på tannakutten til absolutt alle jet kjenner, spesielt de som syns tannlege besøk er ubehagelig. Føler meg heldig som har en så dyktig og omsorgsfull tannlege!