Tannlegene på Fornebu

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Tannlegene på Fornebu holder til i Bærum

Siste vurderinger av Tannlegene på Fornebu

Dyktig Tannlege

Tannlege: Sofie Jakobsen Skrevet

Altid bra behandling av en ung dyktig Tannlege. Godt kvalifiser til å behandle min periodentitt. Jeg synes hun er bra erstatning til min tidligere Tannlege [Navn fjernet av moderator] som har klinikk i Asker. Fornebu er nær hvor jeg bor😊

Profesjonell

Tannlege: Sofie Jakobsen Skrevet

Hun er så rolig, tålmodig, bruker tid på meg og er veldig dyktig tannlege.

Hun har kompetanse innenfor faget sitt og jeg føler at hun alltid har tid til meg når jeg ligger i tannlegestolen. Ikke noe hastverk.

Alle de andre ansatte er også veldig dyktige og man blir møtt med et stort smil uansett hvem man treffer på!
Anbefales
Terningkast seks hele veien!!!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Han er dyktig, forklarer hele tiden hva han gjør, alltid med et smil og masse omsorg.. ..og følger opp pasienten.

Profesjonell og empatisk

Tannlege: Sofie Jakobsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sofie! Hun opptrer profesjonelt, og har tydelig full kontroll. Hun er også tydelig godt trent til å håndtere tannlegeskrekk. Hun er empatisk, omsorgsfull, og har gode mellommenneskelige ferdigheter. Hun fremstår svært tålmodig, og det er deilig å føle at hun tar seg tid til å svare på spørsmål, og ikke stresser seg gjennom undersøkelser/behandling. Jeg stoler på hennes anbefalinger, og hun gir inntrykk av å ta veloverveide beslutninger. Sofie passer perfekt som min tannlege, og jeg kan trygt anbefale henne til andre.

Førsteklasses tannlege er Helle!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Tannlegene på Fornebu kan sterkt anbefales.Erfarene tannleger og kjempedyktige medarbeidere på klinikken.Her føler jeg meg i veldig trygge hender.