Tannlegene på Fornebu

Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Fornebu S, Helsebygget, Forneburingen 209 1364 Fornebu
Tannlegene på Fornebu holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene på Fornebu

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Anders Øren Skrevet

Han er dyktig, forklarer hele tiden hva han gjør, alltid med et smil og masse omsorg.. ..og følger opp pasienten.

Profesjonell og empatisk

Tannlege: Sofie Jakobsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sofie! Hun opptrer profesjonelt, og har tydelig full kontroll. Hun er også tydelig godt trent til å håndtere tannlegeskrekk. Hun er empatisk, omsorgsfull, og har gode mellommenneskelige ferdigheter. Hun fremstår svært tålmodig, og det er deilig å føle at hun tar seg tid til å svare på spørsmål, og ikke stresser seg gjennom undersøkelser/behandling. Jeg stoler på hennes anbefalinger, og hun gir inntrykk av å ta veloverveide beslutninger. Sofie passer perfekt som min tannlege, og jeg kan trygt anbefale henne til andre.

Profesjonelle og dyktige tannleger

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Positiv anmeldelse om tannlege Sofie Jakobsen hos Tannlegene på Fornebu.

Min samboer har alvorlig tannlegeskrekk

Han har ikke latt noen gjøre annet en å se inn i munn og ta bilder på over 20 år og har hele tiden sagt han ikke klarer behandling uten Narkose.
Jeg har selv sett han bryte totalt sammen i tannlegestolen og vet at skrekken er alvorlig og reel.

Hennes rolige måte å møte han på, tiden hun brukte, tålmodigheten hennes, forklaringene hennes, gjorde utrolig godt for han og han klarte å gjennomføre behandlingen.
Vi kan ikke lovprise henne nok🙏🙌

Helle og alle de andre som jobber der er også kjempedyktige.

Anbefales på det varmeste😄👌🏻
Mvh Aud og Morten

Førsteklasses tannlege er Helle!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Tannlegene på Fornebu kan sterkt anbefales.Erfarene tannleger og kjempedyktige medarbeidere på klinikken.Her føler jeg meg i veldig trygge hender.

FANTASTISKE Helle Nyhuus!

Tannlege: Helle Nyhuus Skrevet

Stor takk for varmen, humoren og vennligheten jeg får som din pasient. Du er den beste tannlegen jeg har gått til.