Helle Nyhuus

Adb Oslo Private Tannlegevakt AS

Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tlf: 815 00 345

Siste vurderinger av Helle Nyhuus

Tannlegen over alle tannleger !

Klinikk: Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Skrevet

En mer behagelig tannlege eller tannlege opplevelse skal du lete lenge etter. For de av oss som har/hadde tannlege skrekk så anbefaler jeg tannlege Helle Nyhuus på det varmeste. Hun er utrolig profesjonell i jobben sin. Alltid blid og hyggelig. Forklarer hele veien hva hun gjør og passer på at jeg er komfortabel. Hun er også helt ærlig ang tannbehandlinger og gir veldig gode råd.
Nå er det og gå til tannlegen bare fryd og gammen. Det er jammen en glede og ligge i tannlege stolen. Helle har et fantastisk vesen.
Etter at jeg fant Helle så er det uaktuelt for meg og gå til en annen tannlege. Da går jeg heller med vondt i tanna.

Den aller best tannlegen

Klinikk: Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Skrevet

Helle er faglig dyktig, empatisk og morsom. Selv for meg som er redd for at tannbehandlingen skal være smertefull, er det en fest å gå til Helle.

Faglig: Hun er kunnskapsrik, oppdatert og er tydelig på hva som må behandles, og hva som kan behandles.
Empatisk: Hun er oppmerksom på pasienten, spør underveis hvordan det går og gir tid. Er det vondt, så anerkjenner hun dette og foreslår bedøvelse.
Morsom: Hun har et gudbenådet humør, ser humoren i det mste og slår opp latterdøra og ler slik at du bare må bli i godt humør der du sitter i stolen..

Jeg har anbefalt henne til flere, og de som hadde tannlegeskrekk da de gikk inn døra kom ut igjen fullstendig kurert.

Helle er den aller, aller beste tannlegen!

Verdens beste!!!!

Klinikk: Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Skrevet

Etter en time hos Helle smiler jeg fra øre til øre. For en fantastisk person og humørspreder. Hun er også veldig flink til å snakke underveis forklarer hva hun gjør og hvorfor.
Anbefales!!

Beste tannlegen i byen

Klinikk: Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Skrevet

Jeg kom til Helle for ca 10 år siden etter å ha blitt fortalt av min tidligere tannlege at jeg trengte en krone. Jeg ønsket en second opinion da jeg ikke stolte helt på min daværende tannlege og riktignok holdt det med en plastfylling.
Helle er en utrolig samtalepartner og har en yrkesstolthet man skal lete lenge etter. Hun er fortrolig og ærlig.
Beste anbefalinger.

Helle reddet smilet mitt :-)

Klinikk: Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Skrevet

Da jeg måtte bytte tannlege førte skjebnen meg gjennom labyrinten av tannleger og direkte til Helle Nyhuus.
Takk og pris!
Hun er faglig svært dyktig, og hun utstråler kunnskap, respekt, trygghet og empati, noe som førte til umiddelbar tillit til tross for den tannlegeskrekken jeg hadde utviklet. Helle ser hele pasienten, og hun forteller hele tiden hva hun gjør. Hun forteller også hva hun tenker videre, slik at vi sammen kan planlegge hva som senere skal gjøres.
Selv om hun hittil har hatt en stor jobb med mine tenner, så har det vært minimalt med smerter.
Dette er en tannlege som virkelig er glad i jobben sin,
og som gjør alt til pasientens beste. Hun har tilogmed åpnet kontoret ekstra tidlig, for at jeg ikke skal komme altfor sent til jobben min...
Og nei, da. Jeg er ikke ferdig behandlet. Men det er jo bare hyggelig å gå til tannlegen!