Helle Nyhuus

Tannakutten, Tannlegene på Fornebu

Autorisasjon (1994)

Tannakutten Priser mangler
Tannlegene på Fornebu Priser mangler

Tannakutten Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Fornebu S, Helsebygget, Forneburingen 209 1364 Fornebu
Helle Nyhuus er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Helle Nyhuus

Ekstremt dyktig og serviceinnstilt tannlege

Klinikk: Tannakutten Skrevet

Helle er en faglig sterk, grundig og omsorgsfull tannlege!

Jeg kontaktet Tannakutten da jeg fikk infeksjon etter å ha operert ut en visdomstann, og Helle var virkelig helt fantastisk! Jeg ammet min da ganske nyfødte sønn, og Helle måtte tenke nytt hva gjaldt behandlingsform i og med at det ikke var alle smertestillende og antibiotika jeg kunne ta. Helle var løsningsorientert og hjalp meg på best tenkelige vis. Hun fulgte meg også opp per telefon og SMS mellom konsultasjonene i og med at det var såpass akutt! Helles fleksibilitet og omsorg er noe jeg aldri tidligere har opplevd hos en tannlege, og etter denne episoden har Helle blitt familiens faste tannlege:)

Da sønnen min denne uken brakk en liten bit av den ene fortannen sin var det liten tvil om hvem vi skulle kontakte, og Helle har igjen hjulpet oss på beste måte og med en upåklagelig service!

En tannlege som anbefales på det varmeste!

Profesjonelle og dyktige tannleger

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Positiv anmeldelse om tannlege Sofie Jakobsen hos Tannlegene på Fornebu.

Min samboer har alvorlig tannlegeskrekk

Han har ikke latt noen gjøre annet en å se inn i munn og ta bilder på over 20 år og har hele tiden sagt han ikke klarer behandling uten Narkose.
Jeg har selv sett han bryte totalt sammen i tannlegestolen og vet at skrekken er alvorlig og reel.

Hennes rolige måte å møte han på, tiden hun brukte, tålmodigheten hennes, forklaringene hennes, gjorde utrolig godt for han og han klarte å gjennomføre behandlingen.
Vi kan ikke lovprise henne nok🙏🙌

Helle og alle de andre som jobber der er også kjempedyktige.

Anbefales på det varmeste😄👌🏻
Mvh Aud og Morten

Førsteklasses tannlege er Helle!

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Tannlegene på Fornebu kan sterkt anbefales.Erfarene tannleger og kjempedyktige medarbeidere på klinikken.Her føler jeg meg i veldig trygge hender.

Verdens beste og tryggeste tannlege

Klinikk: Tannakutten Skrevet

Har i mange år slitet med å gå til tannlegen grunnen traumer fra barndommen. La meg bare si at den skrekken er kurert. Anbefaler Helle på tannakutten til absolutt alle jet kjenner, spesielt de som syns tannlege besøk er ubehagelig. Føler meg heldig som har en så dyktig og omsorgsfull tannlege!

FANTASTISKE Helle Nyhuus!

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Stor takk for varmen, humoren og vennligheten jeg får som din pasient. Du er den beste tannlegen jeg har gått til.