Helle Nyhuus

Adb Oslo Private Tannlegevakt AS, Tannlegene på Fornebu

1994

Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Priser mangler
Tannlegene på Fornebu Priser mangler

Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Telefonnummer815 00 345815 00 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fornebu S, Helsebygget, Forneburingen 209 1364 Fornebu
Helle Nyhuus er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Helle Nyhuus

Anbefales!! Rolig, vennlig, forsiktig og faglig dyktig.

Klinikk: Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Skrevet

Tannlege Helle Nyhuus anbefales på det varmeste. Faglig dyktig (se http://www.tannakutten.no/ for hennes CV) - du er i trygge hender.

Helle forklarer og inkluderer deg som pasient; hun skaper ro. Jeg har mild odontofobi og har vært godt fornøyd med mine tidligere tannleger, men Helle løftet likevel listen til et nytt nivå. Meget behagelig stol og lysforhold, fikk god, nyttig informasjon om mine tenner som jeg ikke har hørt (eller forstått) tidligere. Ble ikke anbefalt mer behandling enn nødvendig. Helle rettet feil som hun oppdaget at en annen tannlege hadde gjort uten å gjøre noe sak ut av det. Tanna føltes og så mye bedre etterpå.

Som pasient, merker man også stemningen på kontoret. Her var det svært god stemning blant de ansatte - tannhelsesekretæren ga en betryggende inntrygg som faglig dyktig, rolig, positiv og vennlig. Alt for mange gjemmer seg bak glassvinduer - ikke her.

Jeg tørr nesten ikke si det, men prisen var overraskende lav også sammenlignet med de forrige tannlegebesøkene. Prisinformasjon er lett tilgjengelig.

Nesten så jeg gleder meg til neste behandling ;). Kan virkelig anbefales på det varmeste.

Anbefales!

Klinikk: Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Skrevet

Beste tannlegen i byen! Jeg har gått til Helle i 20 år, og min opplevelse er utelukkende positiv. Faglig dyktig, profesjonell, god service og alltid blid. Det samme kan sies om hennes kolleger, da jeg alltid blir møtt med et smil. Anbefales på det varmeste👍

Fantastiske tannleger

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Byttet til Tannlegene på Fornebu etter at jeg flyttet til Rolfsbukta.
Topp nytt utstyr og fantastiske tannleger, er også kveldsåpent noe jeg benytter meg av.

De beste tannlegene jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Takk til tannlegene Anders, Helle, Ina og Maria og alle dere andre som utgjør teamet. Jeg mottas med respekt, dere er profesjonelle, gir god informasjon - det er humor som kan fjerne tilnærmet all tannlegeskrekk. Jeg er trygg hos dere og det beste er at jeg kan diskutere tannproblemstillinger i forbindelse med at jeg har en kronisk sykdom i bunnen. "Kaste ball", se muligheter. Dere følger opp - tusen takk!

Supre tannleger - alltid tilgjengelig!

Klinikk: Adb Oslo Private Tannlegevakt AS Skrevet

Uansett når jeg ringer får jeg hjelp. Enten det er Helle selv eller en av kollegaene hennes som løser tannproblemene mine er jeg trygg på at resulatet blir bra for meg. Bredden i kompetansen er også imponerende, og er de usikre på hva som er best for meg, henviser de videre til et imponerende nettverk av eksperter!