Helle Nyhuus

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Helle Nyhuus er tannlege i Oslo, Trysil og Bærum

Siste vurderinger av Helle Nyhuus

Kunne ikke vært bedre

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Faglig dyktig, vennlig og imøtekommende. Topp service. Alltid fornøyd og godt ivaretatt, og jeg har gått her i 10 år

Ualminnelig hyggelige og flinke tannleger

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg flyttet til Oslo i 1997og har hatt samme tannlege hele tiden. Aldri tenkt på å bytte! Helle har hjulpet meg mange ganger i mange forskjellige situasjoner. Hun spør og forklarer hele tiden hva hun gjør. En solstråle! Jeg får alltid prisoverslag før behandling. Noen sier at prisen er høyere her enn hos andre. Det har jeg aldri undersøkt. Kvalitet er det viktigste! Flere ganger har jeg vært innom for små justeringer og da har det "gått på huset". De siste gangene har jeg vært hos datteren, og eplet har falt veldig nærme stammen!

Imøtekommende og

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Tannlegen min var på vinterferie og bad meg kontakte Tannakutten for å sette inn igjen en midlertidig bro som var falt ut. Fikk raskt svar på Mail om time. Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege. Fint å få få informasjon om hva hun gjorde underveis og hvorfor. Gav gode råd. Så jeg er mao en veldig fornøyd førstegangs pasient😊

Får andre tannleger til å se ut som snekkerfirma

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Fantastisk tannlege. Fant tannlege Helle Nyhus på legelisten.no og trodde det først var for godt til å være sant, men neida. Tannakutten får alle andre tannleger jeg har vært hos til å se ut som reine snekkerfirma i forhold.

Tannlege Helle er flink til å forklare hvorfor hun anbefaler de behandlingene hun gjør og utstyret hun bruker er bedre en alt jeg har sett hos andre tannleger jeg har vært hos.

Det eneste som trekker ned er et litt upersonlig og trangt venterom (noe alle som jobber der veier opp med massevis av smil og profesjonalisme).

🦷👏😃

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Tannlegeskrekken startet hos skoletannlegen, ville trekke alle tenna å få gebiss for å slippe å gå dit mer. Idag er jeg glad jeg fortsatt har mine egne tenner. Fikk for mange år siden anbefalt å prøve Helle. Så jeg gjorde, og har ikke angret en dag, sitter fortsatt med mine egne gode tenner og de skal få være der. Har anbefalt henne til flere og spesielt til de, som meg, har hatt frykt for tannlegen. Blide og imøtekommende alle som er der, her kan en faktisk glede seg til tannlegetimen... isteden for å bruke tid på å grue seg... 🦷👍😊