Helle Nyhuus

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Helle Nyhuus er tannlege i Oslo, Trysil og Bærum

Siste vurderinger av Helle Nyhuus

Supre tannleger - alltid tilgjengelig!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Uansett når jeg ringer får jeg hjelp. Enten det er Helle selv eller en av kollegaene hennes som løser tannproblemene mine er jeg trygg på at resulatet blir bra for meg. Bredden i kompetansen er også imponerende, og er de usikre på hva som er best for meg, henviser de videre til et imponerende nettverk av eksperter!

Alle tiders tannlege.

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Helle gjorde at jeg begynte å gå til tannlegen igjen! Jeg har gått hos henne i flere år. Tannlegeskrekk blir visst aldri helt borte, men den kan bedres betraktelig! Helle er humoristisk, forteller historier som får meg til å le samtidig som hun gjør en veldig god jobb og deler utilslørt hva hun foretar seg med tennene mine. Alt dette setter jeg veldig stor pris på. Selve stedet og personalet gir også et godt og beroligende inntrykk. Ved et par anledninger har jeg måttet prøve andre tannleger ved samme klinikk og blitt overrasket over hvor avslappet jeg føler meg. Alt sammen gjør at jeg føler at jeg er i gode tenner, nei hender!

Fantastisk omsorgsfull tannlege med yrkesstolthet

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg har hatt Helle som tannlege i over 10 år. Har vært til henne ca en gang i året. Er alltid blid og hyggelig, vanvittig serviceinnstilt og generelt meget dyktig. Jeg har blitt anbefalt, og har anbefalt henne til mange.

Overbehandler ikke, er alltid veldig ærlig og er flink til å beskrive det hun gjør.

Helle får mine varmeste anbefalinger

Den beste tannlegen jeg har gått til noen gang!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Helt fantastisk behandling av ei som har tannlegeskrekk . Hun er utrolig dyktig , rolig og behagelig. Kjente at jeg følte meg trygg. Hun vil jeg fortsette å gå til . En tannlege jeg vil anbefale min familie og venner .😊

Behandling, kompetanse og service i toppklasse

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Etter en noe trøblete historie med tannbehandling endte jeg på Tannakutten i Vika hos Helle Nyhus. Og etter det er smerte borte, hull som har vært der lenge tettet og en god plan for gjenstående arbeid lagt.
I tillegg til det rent tannfaglige er det service med et smil, føler seg rett og slett vel og avslappet. Noe jeg sjelden forbinder med tannlegebesøk.
I tillegg til MÅ oppgaver valgte jeg tannbleking til kampanjepris, igjen god veiledning. Smiler et bredere smil med hvitere tenner og har ikke hatt vondt på flere måneder.
Anbefaler Tannakutten på det varmeste. l
Hilsen en fornøyd kunde som med glede drar fra Hamar til Vika i Oslo for tannbehandling.