Helle Nyhuus

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Helle Nyhuus er tannlege i Oslo, Trysil og Bærum

Siste vurderinger av Helle Nyhuus

Den aller best tannlegen

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Helle er faglig dyktig, empatisk og morsom. Selv for meg som er redd for at tannbehandlingen skal være smertefull, er det en fest å gå til Helle.

Faglig: Hun er kunnskapsrik, oppdatert og er tydelig på hva som må behandles, og hva som kan behandles.
Empatisk: Hun er oppmerksom på pasienten, spør underveis hvordan det går og gir tid. Er det vondt, så anerkjenner hun dette og foreslår bedøvelse.
Morsom: Hun har et gudbenådet humør, ser humoren i det mste og slår opp latterdøra og ler slik at du bare må bli i godt humør der du sitter i stolen..

Jeg har anbefalt henne til flere, og de som hadde tannlegeskrekk da de gikk inn døra kom ut igjen fullstendig kurert.

Helle er den aller, aller beste tannlegen!

Verdens beste!!!!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Etter en time hos Helle smiler jeg fra øre til øre. For en fantastisk person og humørspreder. Hun er også veldig flink til å snakke underveis forklarer hva hun gjør og hvorfor.
Anbefales!!

Beste tannlegen i byen

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg kom til Helle for ca 10 år siden etter å ha blitt fortalt av min tidligere tannlege at jeg trengte en krone. Jeg ønsket en second opinion da jeg ikke stolte helt på min daværende tannlege og riktignok holdt det med en plastfylling.
Helle er en utrolig samtalepartner og har en yrkesstolthet man skal lete lenge etter. Hun er fortrolig og ærlig.
Beste anbefalinger.

Helle reddet smilet mitt :-)

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Da jeg måtte bytte tannlege førte skjebnen meg gjennom labyrinten av tannleger og direkte til Helle Nyhuus.
Takk og pris!
Hun er faglig svært dyktig, og hun utstråler kunnskap, respekt, trygghet og empati, noe som førte til umiddelbar tillit til tross for den tannlegeskrekken jeg hadde utviklet. Helle ser hele pasienten, og hun forteller hele tiden hva hun gjør. Hun forteller også hva hun tenker videre, slik at vi sammen kan planlegge hva som senere skal gjøres.
Selv om hun hittil har hatt en stor jobb med mine tenner, så har det vært minimalt med smerter.
Dette er en tannlege som virkelig er glad i jobben sin,
og som gjør alt til pasientens beste. Hun har tilogmed åpnet kontoret ekstra tidlig, for at jeg ikke skal komme altfor sent til jobben min...
Og nei, da. Jeg er ikke ferdig behandlet. Men det er jo bare hyggelig å gå til tannlegen!

Koselig!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Helle er veldig hyggelig og varm.
Helt klart min favoritt-tannlege etter å ha prøvd utallige andre. Det er ingen kommunikasjonsproblemer (noe jeg har opplevd veldig mange andre steder) og hun bryr seg virkelig om pasientenes tilstand, ikke bare oralt. Jeg har ingen planer om å bytte henne ut.