Dag Ivar Fjellanger

Autorisasjon (1994)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Hoff Tannklinikk Telefonnummer22 06 49 9022 06 49 ...
Harbitzalléen 2a 0275 Oslo
Dag Ivar Fjellanger er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dag Ivar Fjellanger

Omsorgsfull, oppdatert og dyktig!

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Svært omsorgsfull, vennlig og behagelig. Forklarer alltid godt og følger tett og godt opp ved kroniske plager. Har gått hos ham i 15 år og kunne ikke tenke meg å gå til noen annen. Han er faglig svært dyktig og har i tillegg et stort hjerte for pasientene sine. Anbefales på det varmeste - tror spesielt folk med tannlegeskrekk vil ha godt av å møte en tannlege som ham.

Super

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Dag opptrer svært profesjonelt og behagelig, og har alltid tid til å forklare hva bildene viser, hvordan, hvorfor, hva hvis... Sammen kan vi planlegge tannhelse fremover på en fornuftig og nøktern måte.

Profesjonell, vennlig og effektiv

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Gjør jobben sin med omtanke og nøyaktighet! Gir en følelse av å bli tatt godt vare på på en profesjonell måte. Ekstremt avslappende atmosfære.

Virker dyktig og hyggelig, men

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

Innmari koselig tannlege. Får straks tillit. Virker dyktig. Gått hos ham i mange år fordi jeg har vært fornøyd, utrolig nok 'behagelig' tannlege. Etter at klinikken ble utvidet og flyttet i bygget, har han en gang påstått at jeg måtte rotfylle en tann som aldri vært plager med.Også i de årene som har gått etter at han påsto det har tannen vært helt fin. Har det forekommet brudd i fyllinger og emalje i alle nabotennene ved siden av tenner han har satt kroner på. Har nå byttet tannlege.

Anbefales!!

Klinikk: Hoff Tannklinikk Skrevet

En flott tannlege. Behagelig vesen og meget kompetent. Fine lokaler.