Eli Kristin Husa

Vøyenenga Tannlegekontor AS

1994

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vøyenenga Tannlegekontor AS Prisliste

Eli Kristin Husa er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Eli Kristin Husa

Håpløst

Klinikk: Vøyenenga Tannlegekontor AS Skrevet

Gjorde to behandlinger til flere tusen kroner uten at tannpinen ble noe mindre.

Mange småting underveis jeg ikke gidder å nevne men hastverksarbeid er nok det viktigste. Veldig hyggelig da.

Meget dyktig!

Klinikk: Vøyenenga Tannlegekontor AS Skrevet

Eli Kristin kurerte tannlegeskrekken min ved å lytte, være nøye, forklare hva hun gjør underveis, og hun gjør meg veldig trygg. Jeg føler at jeg er i de beste hender når jeg er hos henne. Hun er meget kompetent, og vil kun det beste for meg som pasient. Kommer aldri til å bytte tannlege!

Fantastisk flink og hyggelig tannlege!

Klinikk: Vøyenenga Tannlegekontor AS Skrevet

Eli Kristin Husa er fantastisk. Hun er rolig og flink. Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og kommer aldri til å bytte etter å ha opplevd hvordan det kan være!

Helt topp!

Klinikk: Vøyenenga Tannlegekontor AS Skrevet

Kjempehyggelige tannlege, rolig og ydmyk. Forklarer godt underveis, og viser høyt kunnskapsnivå. Jeg kommer garantert tilbake.

Kunnskapsrik, dyktig, skaper trygghet

Klinikk: Vøyenenga Tannlegekontor AS Skrevet

Eli Kristin Husa er en meget dyktig yrkeskvinne. En god tannlege må i tillegg til faglig dyktighet ha god sosial kompetanse for at pasienter som engster seg for tannlegebesøket skal kunne føle seg vel gjennom behandlingen.

Eli Kristin er trygg, rolig og stødig, forklarer trinn for trinn hva som skjer. Familien vår har brukt henne i mange år og vil fortsette å bruke henne lenge ennå. Anbefales!