Vøyenenga Tannlegekontor AS

Vøyenenga Tannlegekontor AS holder til i Bærum

Siste vurderinger av Vøyenenga Tannlegekontor AS

Tannlegen jeg trengte

Tannlege: Victoria Wasler Skrevet

Dette var et nytt bekjentskap for meg og et meget flott og behagelig sådann. For en som ikke liker å gå til tannlegen var dette en fin opplevelse. Takk Victoria 😀

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Victoria Wasler Skrevet

Meget dyktig, behagelig væremåte, den beste tannlegen jeg har vært hos. Følte jeg kunne stole på henne

Fantastisk dyktig

Tannlege: Victoria Wasler Skrevet

Gikk til Victoria Wasler Holberg hos Vøyenenga Tannlegekontor, utrolig dyktig, til å stole på, og smertefri behandling.

Anbefales varmt til andre.

Ikke tillitsvekkende tannlege

Tannlege: Synne Kristin Kolle Riskild Skrevet

Har en tid undret meg over mengden behandlinger Kolle Riskild har igangsatt. Hun har flere ganger snakket om å lage en langsiktig plan, men den har hun så langt ikke utarbeidet. Tannbehandlingene har vært og vil fortsette å være svært dyre, og jeg har stusset siden jeg har blitt fulgt opp av tidligere tannleger årlig i mange, mange år. Valgte å få en second opinion hos en annen tannlege nylig, som slo fast at alt er helt tilfredsstillende. Ikke noe behov for behandlinger, bytte av fyllinger, nye kroner mm., som Kolle Riskild mente var nødvendig. Jeg føler meg rett og slett lurt, og praksisen hennes er rett ut sagt uetisk.

Faglig dyktig, men ustrukturert og SVÆRT høye priser

Tannlege: Synne Kristin Kolle Riskild Skrevet

Tannlegen må bli tydeligere på innholdet i behandlingen, tannlegens plan og resultatforbedringer ved behov for videre behandling - og ikke minst PRIS!

Denne tannlegen er blant Bærums 5 dyreste, og kommuniserer ikke pris før etter behandling. Røntgenbilder er f.eks dobbelt så dyrt (kr 150,- pr stk) som gjennomsnittet i Oslo.