Vøyenenga Tannlegekontor AS

Telefonnummer67 13 71 0267 13 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vøyenengtunet 4 1339 Vøyenenga
Vøyenenga Tannlegekontor AS holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Vøyenenga Tannlegekontor AS

Fantastisk flink og hyggelig tannlege!

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Eli Kristin Husa er fantastisk. Hun er rolig og flink. Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og kommer aldri til å bytte etter å ha opplevd hvordan det kan være!

Helt topp!

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Kjempehyggelige tannlege, rolig og ydmyk. Forklarer godt underveis, og viser høyt kunnskapsnivå. Jeg kommer garantert tilbake.

Kunnskapsrik, dyktig, skaper trygghet

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Eli Kristin Husa er en meget dyktig yrkeskvinne. En god tannlege må i tillegg til faglig dyktighet ha god sosial kompetanse for at pasienter som engster seg for tannlegebesøket skal kunne føle seg vel gjennom behandlingen.

Eli Kristin er trygg, rolig og stødig, forklarer trinn for trinn hva som skjer. Familien vår har brukt henne i mange år og vil fortsette å bruke henne lenge ennå. Anbefales!

Veldig god opplevelse

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Veldig god til beskrive nøye hva som er bra og dårlig. Veldig profesjonell og lett å prate med. Drar definitivt tilbake hit!

Savnes i Drammen

Tannlege: Salma Taha Skrevet

Salma var min faste tannlege på Landfalløya i Drammen. Det er trist for meg og alle hennes andre faste kunder at hun ikke lenger jobber der. Men for dere som nå burde kaste dere rundt for å få tennene sjekket er dette en god nyhet.
Hun er god til å lytte, opptatt av at du har det bra. Du føler deg virkelig ivaretatt :)

I alt har jeg hatt ca 7 behandlinger og alle har vært upåklagelige.
Blant disse har jeg hatt: rotfylling, trekking av visdomstann og fått påsatt krone, pluss annet småtteri.

Anbefales :)

Mvh.