Vøyenenga Tannlegekontor AS

Vøyenengtunet 4 1339 Vøyenenga
Vøyenenga Tannlegekontor AS holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Vøyenenga Tannlegekontor AS

Meget dyktig!

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Eli Kristin kurerte tannlegeskrekken min ved å lytte, være nøye, forklare hva hun gjør underveis, og hun gjør meg veldig trygg. Jeg føler at jeg er i de beste hender når jeg er hos henne. Hun er meget kompetent, og vil kun det beste for meg som pasient. Kommer aldri til å bytte tannlege!

Fantastisk flink og hyggelig tannlege!

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Eli Kristin Husa er fantastisk. Hun er rolig og flink. Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år og kommer aldri til å bytte etter å ha opplevd hvordan det kan være!

Helt topp!

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Kjempehyggelige tannlege, rolig og ydmyk. Forklarer godt underveis, og viser høyt kunnskapsnivå. Jeg kommer garantert tilbake.

Kunnskapsrik, dyktig, skaper trygghet

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Eli Kristin Husa er en meget dyktig yrkeskvinne. En god tannlege må i tillegg til faglig dyktighet ha god sosial kompetanse for at pasienter som engster seg for tannlegebesøket skal kunne føle seg vel gjennom behandlingen.

Eli Kristin er trygg, rolig og stødig, forklarer trinn for trinn hva som skjer. Familien vår har brukt henne i mange år og vil fortsette å bruke henne lenge ennå. Anbefales!

Veldig god opplevelse

Tannlege: Eli Kristin Husa Skrevet

Veldig god til beskrive nøye hva som er bra og dårlig. Veldig profesjonell og lett å prate med. Drar definitivt tilbake hit!