Farzaneh Ruhi

Farzaneh Ruhi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Farzaneh Ruhi

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Tannlege Ruhi er veldig dyktig! Hun gjør alt hun kan for at ting skal ble best mulig, og også rimeligst mulig. Er veldig dyktig med sitt hånverk. Min beste anbefaling:))

Dyr tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Veldig dyr tannlege og påkoster unødig behandling. Undersøkelsesprisen gikk fra kr 590,- til kr 1150,-. En har ikke kontroll av hva hun bruker av utstyr og medikamenter som medfører ekstra kostnader.... Fjernet en visdomstann og betalte over kr 3000,-.
Vært hos henne to ganger og det blir med det.... Ønsket plutselig å henvise til skjeveortoped uten medisinsk vurdering/begrunnelse.

Ikke flink,ikke nøye men hyggelig

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Jeg er ikke fornøyde med den tannbehandling jeg har fått hos henne.Hun vurderte ikke riktig ved første besøk.Jeg mistet og skadet en bit av tannen, munnsår uten at vite og oppdaget da kom hjemme, hadde dårlig opplevelse og følt meg ikke trygt.det var sist gang jeg besøke henne.

Veldig dyktig!

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Dyktig, snill, og erfaren tannlege. Har gått til Ruhi i snart 10 år og har aldrig opplevd at hun forsøker å selge på meg unødvendige og dyre behandlinger. Tenkte jeg skulle skrive dette innlegget fordi hun virkelig fortjener ros!

Dyktig tannlege som er svært lett på hånden

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Man føler seg svært godt i varetatt. Har hatt henne som fast tannlege i mange år, det samme har familien.
Vi er veldig fornøyd, hun er grundig og skikkelig