Farzaneh Ruhi

Farzaneh Ruhi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Farzaneh Ruhi

Ikke fornøyd

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Unødig behandling og følte meg absolutt ikke trygg både med hvordan hun kommuniserte og mens jeg satt i stolen. Veldig ubehagelig erfaring ettersom jeg aldri tidligere har hatt en dårlig tannlege opplevelse før.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Hadde gruet meg i det lengste til tannlegetimen, men da jeg møtte Ruhi, ble all angst borte. Hun er effektiv og grundig, men tar seg samtidig tid til pasienten. Behandling etter behov, og man får den oppfølgingen som trengs.
Jeg anbefaler Ruhi på det sterkeste!

Flink og hyggelig

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Ble anbefalt henne av samboer. Hun var veldig hyggelig og fortalte underveis hva hun gjorde og hva det kostet. Virker som hun har normale priser ift andre tannleger jeg har vært hos.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Hun er en veldig dyktig tannlege som er flink til å forklare hele prosessen du går igjennom og hun er nøye med fyllingene. Anbefales

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Har vært hos Farzaneh tre ganger nå, og synes hun er en behagelig tannlege. Hun virker dyktig i jobben sin og prakker ikke på unødig behandling. Hun er nøyaktig og i forhold til andre tannleger jeg har gått hos er hun ikke dyr. Jeg anbefaler henne gjerne.