Farzaneh Ruhi

Farzaneh Ruhi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Farzaneh Ruhi

Veldig flink tannlege.

Klinikk: Tannlege Farzane Ruhi Skrevet

En tannlege som kommuniserer godt slik at de som har tannlegeskrekk føler seg godt ivaretatt. Gir utmerket informasjon om hva som må gjøres og kommer ofte med alternative løsninger når det er aktuelt. Har bare gode erfaringer med arbeidet som er gjort.

Veldig bra!

Klinikk: Tannlege Farzane Ruhi Skrevet

Har gått til Ruhi i noen år, både da hun hadde praksis på st Olavsplass og nå på Majorstua. Tilgjengelig på kort tid og lett å avtale med. Tydelig kommunikasjon og behagelig personlighet. Anbefales!

Veldig flink!

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Ruhi er ein veldig flink og hyggeleg tannlege. Følger opp pasienten veldig godt både før og etter timen, og får deg til å føle deg trygg. Anbefalast!

Pålitelig og dyktig tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Jeg har hatt Ruhi som min tannlege i veldig mange år og jeg har alltid vært 100% fornøyd. Hun er alltid grundig og forklarer alt hun gjør. Hvis det er flere alternative behandlinger, så forklarer hun dette nøye slik at man kan ta et godt valg. Jeg anbefaler alltid St. Olavs Pl. Tannlegekontor hvis det er snakk om valg av tannlege og jeg vet at flere har fulgt anbefalingen og er svært fornøyde. Jeg kan i tillegg anbefale å velge dette tannlegekontoret dersom man har litt frykt for tannlegetimer. Jeg har fått akutte problemer med tenner et par ganger og har alltid fått time veldig raskt. En gang fikk jeg til og med time selv om hun hadde ferie.

Føler meg lurt.

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Som student bet jeg på "studentrabatt"en de reklamerte med på sidene sine, og bestilte da jeg trengte en sjekk. Timen min hos Ruhi var helt grei, jeg følte meg helt greit i varetatt og hun forklare undersøkelsen slik at jeg noenlunde forsto. Jeg ble ganske overrasket over hvor mye karius hun fant, og at jeg hadde minst ett hull som måtte borres. Jeg takket nei til å borre der og da, noe jeg er utrolig takknemlig for! Jeg hentet bevis på undersøkelsen og tok det med til en offentlig tannlege for å borre hullet. Hun forsto ikke helt hvordan det som sto i skrivet kunne stemme, og tok en ny undersøkelse av meg med sjekk og bilder. Jeg ble sjokkert da hun fortalte meg at jeg ikke hadde karius på noen av tennene det sto i beviset, men at jeg hadde et lite hull på en annen tann. Den nye tannlegen gjorde med andre ord akkurat samme jobben, og jeg betalte over 700kr mindre. Utrolig dyr og useriøs tannlege.