Farzaneh Ruhi

Farzaneh Ruhi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Farzaneh Ruhi

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Hun er en veldig dyktig tannlege som er flink til å forklare hele prosessen du går igjennom og hun er nøye med fyllingene. Anbefales

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Har vært hos Farzaneh tre ganger nå, og synes hun er en behagelig tannlege. Hun virker dyktig i jobben sin og prakker ikke på unødig behandling. Hun er nøyaktig og i forhold til andre tannleger jeg har gått hos er hun ikke dyr. Jeg anbefaler henne gjerne.

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Tannlege Ruhi er veldig dyktig! Hun gjør alt hun kan for at ting skal ble best mulig, og også rimeligst mulig. Er veldig dyktig med sitt hånverk. Min beste anbefaling:))

Dyr tannlege

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Veldig dyr tannlege og påkoster unødig behandling. Undersøkelsesprisen gikk fra kr 590,- til kr 1150,-. En har ikke kontroll av hva hun bruker av utstyr og medikamenter som medfører ekstra kostnader.... Fjernet en visdomstann og betalte over kr 3000,-.
Vært hos henne to ganger og det blir med det.... Ønsket plutselig å henvise til skjeveortoped uten medisinsk vurdering/begrunnelse.

Ikke flink,ikke nøye men hyggelig

Klinikk: St. Olavs Pl. Tannlegekontor Skrevet

Jeg er ikke fornøyde med den tannbehandling jeg har fått hos henne.Hun vurderte ikke riktig ved første besøk.Jeg mistet og skadet en bit av tannen, munnsår uten at vite og oppdaget da kom hjemme, hadde dårlig opplevelse og følt meg ikke trygt.det var sist gang jeg besøke henne.