Ali Mousavi

Hagegata 36 B 0653 Oslo

Siste vurderinger av Ali Mousavi

Godt fornøyd

Klinikk: Ali Mousaui Skrevet

Endte helt tilfeldig hos Mousavi for noen år siden da jeg ville ha en tannlege i nærheten av der jeg bodde. Har blitt værende hos ham, selv om jeg har flyttet litt lengre unna. Han er høflig, hyggelig og grundig. Han er flink til å informere om fordeler og ulemper ved ulike valgmuligheter. Fått tilbud om raske timer når jeg har hatt bruk for det.
Lokalet er den eneste ulempen; jeg tror det tidligere må ha vært en leilighet, så det føles litt som å være på besøk hos noen, og litt mindre som et "legekontor."

Profesjonell

Klinikk: Ali Mousaui Skrevet

Hyggelig og flink tannlege. Forteller hva han skal gjøre og hvorfor han gjør det. Renslig. Fikk time raskt da det var behov. Morsom og du blir ikke ruinert av et besøk hos han.

Meget bra

Klinikk: Ali Mousaui Skrevet

Ali er en hyggelig fyr som yter god service. Han er effektiv, og forklarer gjerne underveis hvis man er interessert. Kom inn for en enkelt behandling, men ble værende som fast kunde. Greit priset. Kan trygt anbefales.

Dyktig, effektiv og hyggelig

Klinikk: Ali Mousaui Skrevet

Jeg har vært pasient hos Ali i mange år og det har jeg tenkt å fortsette med! Han er det du forventer av en tannlege; særdeles dyktig, meget effektiv og på toppen av alt en hyggelig og morsom fyr. Du finner selvsagt billigere tannleger i Oslo, men da tviler jeg sterkt på at du får samme personlige oppfølging og omtanke som hos Ali.

hyggelig, effektiv og rimelig

Klinikk: Ali Mousaui Skrevet

jeg har hatt ali som tannlege noen år nå, og er veldig fornøyd. Han gjør tannlegebesøket til noe hyggelig uten alt for mye snakk og jeg synes jeg får veldig god valuta for pengene