Tannlege Oslo AS

Om klinikken

Jeg er ferdig utdannet fra Universitetet i Oslo 2006. Jeg har en mastergrad i implantat fra Tyskland, og godkjenning i implantatprotetikk fra Norge. Har diplomkurs i regulering fra Nederland.

Jeg har mulighet til å ta imot alle problemstillinger: Kirurgiske inngrep, visdomstann, regulering osv.

Telefonnummer21 64 64 1021 64 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Trondheimsveien 30 0560 Oslo
Tannlege Oslo AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlege Oslo AS

Kurert tannlegeskrekk

Tannlege: Wesam Baghher Taki Almashat Skrevet

Wesam er utrolig dyktig. Var først innom for sjekk og rens, og fjernet noen uker senere en visdomstann. Har litt traumer fra tidligere tannleger, men etter å ha vært hos ham er jeg ikke redd for å gå til tannlegen lenger.
Smertefri og rask behandling, god på pris, og god oppfølging. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, effektiv og serviceinnstilt

Tannlege: Wesam Baghher Taki Almashat Skrevet

Wesam er en super tannlege. Har gjennomført tannsjekk, tannrens og to fyllinger. Er svært fornøyd med behandlingen og opplever høy kvalitet på utført arbeid. Ser ut til å ha svært god kunnskap om ulike tannrelaterte problemstillinger. Og så er han svært treffsikker på bedøvelsen.

Super tannlege! ANBEFALES

Tannlege: Wesam Baghher Taki Almashat Skrevet

Utrolig dyktig, kvalitet på arbeidet og bra priser!
Jeg er super fornøyd og har anbefalt han til mange som også er veldig fornøyd med han. Anbefales på det sterkeste!