Liv Elisabeth Ohren

Vesterngt 5 3513 Hønefoss

Siste vurderinger av Liv Elisabeth Ohren

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Har fulgt med Liv da hun byttet arbeidsplass. Hadde en lettere tannbehandlingsskrekk, men hun har fått meg til å slappe av i stolen. Hun er flink til å ta bilder uten at jeg brekker meg. Hun er flink til å beskrive det hun gjør og det hun ser. Dyktig til å henvise videre til kompetent kirurg. Hyggelig annet personale også! Det eneste er at det er trapp opp, med trappeheis, men trappa er smal og kronglete. Men så lenge jeg klarer å komme meg opp og ned er det helt greit! Anbefaler henne til alle jeg møter, spesielt de med tannbehandlingsangst.

Behagelig og vennlig tannlege.

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Liv er en blid og hyggelig tannlege som er utmerket for oss pasienter med tannlegeskrekk. Hun er rolig og forklarer i gode ordelag hva som skal gjøres. Smilet hennes er veldig beroligende.

Hos damene i resepsjonen blir jeg alltid godt motatt med hyggelige smil og god prat, og de gjenkjenner meg selv om jeg bare er der 1 gang per år og kun har gått der i 2 år. Så de er flinke til å huske ansikter.
De strekker seg også langt for å finne en time som passer. De ringte meg til og med opp når jeg ikke hadde svart på møteinkallingen (som hadde forsvunnet i posten).
Kjevekirurgen de samarbeider med er også fantastisk. Flink, behagelig og rask.

Dette er en av de beste tannlegene jeg har hatt, så selv om prisen er litt stivere enn hos mange andre så skjønner jeg godt hvorfor de har mange kunder. Det er rett og slett verdt det for min del.

Det eneste som kunne vært bedre er bedre/nyere lokaler og lavere priser. Lokalene er gamle og litt upraktiske men rene, og alt av utstyr er moderne.