Liv Elisabeth Ohren

Liv Elisabeth Ohren er tannlege i Ringerike

Siste vurderinger av Liv Elisabeth Ohren

Min faste tannlege!

Klinikk: Sentrumstannlegene Hønefoss Skrevet

Liv har i flere år fungert som min "fast-tannlege". Bare superlativer å si. Rotfyllinger, kroner, kurator av min sønns tannlegeskrekk. Ti tomler opp!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Sentrumstannlegene Hønefoss Skrevet

Liv er er utrolig hyggelig og blid tannlege som er den flinkeste og beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Jeg bor i Vestfold, men kjører gladelig 130 km for å komme til Liv.

Fantastisk!

Klinikk: Sentrumstannlegene Hønefoss Skrevet

Liv er den beste tannlegen jeg har hatt! Varm, imøtekommende, forklarer godt hva hun gjør hele veien og passer på at jeg har det bra i stolen. Anbefales!

Best!

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært i nærheten av! Hyggelig, rask, skånsom, inkluderende og behagelig. Best!!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Har fulgt med Liv da hun byttet arbeidsplass. Hadde en lettere tannbehandlingsskrekk, men hun har fått meg til å slappe av i stolen. Hun er flink til å ta bilder uten at jeg brekker meg. Hun er flink til å beskrive det hun gjør og det hun ser. Dyktig til å henvise videre til kompetent kirurg. Hyggelig annet personale også! Det eneste er at det er trapp opp, med trappeheis, men trappa er smal og kronglete. Men så lenge jeg klarer å komme meg opp og ned er det helt greit! Anbefaler henne til alle jeg møter, spesielt de med tannbehandlingsangst.