Sentrumstannlegene Hønefoss

Sentrumstannlegene Hønefoss holder til i Ringerike

Siste vurderinger av Sentrumstannlegene Hønefoss

Min faste tannlege!

Tannlege: Liv Elisabeth Ohren Skrevet

Liv har i flere år fungert som min "fast-tannlege". Bare superlativer å si. Rotfyllinger, kroner, kurator av min sønns tannlegeskrekk. Ti tomler opp!

Eliteseriens beste tannlege :-)

Tannlege: Eline Redner Tverran Skrevet

Ved to anledninger har tannlegen i samarbeid med sin kollega utført et imponerende detektivarbeid ifm tannplager. Hun reagerte tidlig og riktig ved å henvise meg til spesialister, fremfor å prøve seg frem på egen hånd med forskjellige kostbare og unødvendige behandlinger. Resultat ble en tann som ble reddet, og en annen tann som ble spart for omfattende og unødvendig behandling. Tid og mange penger spart!
I tillegg er hun behagelig, dyktig til å informere og nynner fint under skånsom behandling :-)

Anbefales!

Verdens beste tannlege

Tannlege: Liv Elisabeth Ohren Skrevet

Liv er er utrolig hyggelig og blid tannlege som er den flinkeste og beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Jeg bor i Vestfold, men kjører gladelig 130 km for å komme til Liv.

Fantastisk!

Tannlege: Liv Elisabeth Ohren Skrevet

Liv er den beste tannlegen jeg har hatt! Varm, imøtekommende, forklarer godt hva hun gjør hele veien og passer på at jeg har det bra i stolen. Anbefales!

Veldig bra!

Tannlege: Eline Redner Tverran Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 5 år. Og hadde ikke veldig lyst til å ga denne gangen heller. Dessverre var det ingen vei utenom, og da havnet jeg hos Eline.
Det var veldig bra behandling og nå kommer jeg frivillig tilbake allerede neste år!