Rune Børslett

Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Tlf: 69 26 49 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rune Børslett er tannlege i Moss

Siste vurderinger av Rune Børslett

Beste tannlegen man kan tenke seg!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Børslett er en meget kompetent og dyktig tannlege, som lett får pasienten til å føle seg vel. Han er imøtekommende, kunnskapsrik, omgjengelig og ikke minst lytter til pasienten. Han er god på å forklare, man føler seg godt ivaretatt. Børslett er også autorisert til å sette botox. Om man trenger å få satt botox, gå til han, han er svært dyktig. Er det noen som er eksperter på muskulatur i toppdelen av kroppen, så er det nettopp tannleger. Børslett er en fantastisk dyktig tannlege, selv for de med tannlegeskrekk. Han utfører jobben på en rolig og skånsom måte, med god kommunikasjon med pasienten.

Beste tannlegen!!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

ALLTID tid når jeg trenger det, svarer på spørsmål, tar seg god tid, hyggelig, omgjengelig! Og ikke minst så er han rolig og beroligende ovenfor meg som hater sprøyter og alt dem skal putte inn i munnen! kommee aldri til å bytte tannlege!

Dyktig tannlege med flott kundebehandling

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Dyktig tannlege, føler at jobben som blir utført er grundig og tannlegen er utrolig flink til å forklare og ha pasienten med på det som skjer under behandlingen, tar også hensyn til kundens behov under behandlingen. Sterkt anbefalt tannlege fra mitt synspunkt.

Veldig flink tannlege. Faktisk den beste jeg har vært hos

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Kjempeflink å smertebehandle, og gjør meg trygg og rolig. Stilte opp akutt ved problemer i helga! Veldig dyktig.

Dyktig og behagelig

Grundig
Dyktig
Rask
Vet hva han gjør

Den beste tannlegen jeg har hatt :-)

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Hatt slitt med tannlegeskrekk siden jeg var liten, det har blitt mye bedre etter at jeg begynte hos Rune .
Veldig hyggelig personale :-)

Hyggelig, informativ og flink!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Tannlegen viser seg som en hyggelig fyr med gode sosiale egenskaper og dyktig til å ta vare på pasienten. Han informerer alltid i forkant og underveis hva som skal skje og hva han skal gjøre. Er strålende fornøyd med tannlegen.

Rune er profesjonell med et behagelig vesen.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Tiden var moden for å bytte en gammal bro, og jeg så ikke fram til begivenheten. Tok kontakt med Rune, (som har vert avdelingstannlegen min på flystasjonen i mange år), og så var han i gang. Prosessen gikk greit og jeg gikk ut med et provisorium med premiumtilpassning. God følelse. Ei uke etter var neste trinn i arbeidet. Det midlertidige blei knakka ut, og etter rens og puss, blei den nye brua satt på plass. Fin fargetilpassing og etter litt finpuss, var jeg ferdig. Det var faktisk ikke noe å grue seg for. Bukker og takker!

Virker faglig dyktig. Gir god informasjon og god service.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Alltid fornøyd. Ingen grunn til tannlegeskrekk mer. Anbefaler Rune Børset og Varna Tannlegesenter! Betjeningen ellers gir også meget god service.

Meget hyggelig og dyktig

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig tannlege. Ser frem til neste tannlege besøk. Her blir man trygt ivaretatt 😊

Svært god på kundebehandling og faglig dyktig.

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Han er flink til å forklare undeveis i behandlingen og jeg føler meg godt ivaretatt hos ham.

Utrolig dyktig og inkluderende tannlege

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Imponerende god og dyktig tannlege. Er nøye og veldig flink til å forklare hva som skal skje hele tiden. Kommer med gode,faglige råd både innen behandling og om refusjonsordninger fra NAV.
Går alltid smilende ut av døra etter behandling.
Ypperlig service fra alle som jobber der

Dyktig og rolig

Klinikk: Rune Børslett Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som er den første som har hjulpet meg og nesten bli kvitt tannlege-skrekken. Detaljert forklaring og veldig faglig dyktig og ikke minst forståelsesfull. Anbefales på det sterkeste!

Super fornøyd!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Hyggelig og faglig dyktig tannlege og personal! Kort ventetid og god oppfølging etter akutt behandling

Veldig fornøyd!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Foruten at han er en faglig og teknisk meget dyktig tannlege, har han også en god og pedagogisk måte å kommunisere på som gjør meg trygg og avslappet i stolen. Jeg tror derfor han egner seg svært godt til behandling av barn eller pasienter med tannlegeskrekk.