Rune Børslett

Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Rune Børslett er tannlege i Moss

Varna Tannlegesenter Prisliste

Siste vurderinger av Rune Børslett

Beste tannlegen man kan tenke seg!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Børslett er en meget kompetent og dyktig tannlege, som lett får pasienten til å føle seg vel. Han er imøtekommende, kunnskapsrik, omgjengelig og ikke minst lytter til pasienten. Han er god på å forklare, man føler seg godt ivaretatt. Børslett er også autorisert til å sette botox. Om man trenger å få satt botox, gå til han, han er svært dyktig. Er det noen som er eksperter på muskulatur i toppdelen av kroppen, så er det nettopp tannleger. Børslett er en fantastisk dyktig tannlege, selv for de med tannlegeskrekk. Han utfører jobben på en rolig og skånsom måte, med god kommunikasjon med pasienten.

Beste tannlegen!!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

ALLTID tid når jeg trenger det, svarer på spørsmål, tar seg god tid, hyggelig, omgjengelig! Og ikke minst så er han rolig og beroligende ovenfor meg som hater sprøyter og alt dem skal putte inn i munnen! kommee aldri til å bytte tannlege!

Dyktig tannlege med flott kundebehandling

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Dyktig tannlege, føler at jobben som blir utført er grundig og tannlegen er utrolig flink til å forklare og ha pasienten med på det som skjer under behandlingen, tar også hensyn til kundens behov under behandlingen. Sterkt anbefalt tannlege fra mitt synspunkt.

Veldig flink tannlege. Faktisk den beste jeg har vært hos

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

Kjempeflink å smertebehandle, og gjør meg trygg og rolig. Stilte opp akutt ved problemer i helga! Veldig dyktig.

Dyktig og behagelig

Lett å få kontakt med.